Πέμπτη, Αυγούστου 21, 2014

Φτώχεια καταραμένη: Έλληνας ηθοποιός έβγαλε 60.000 ευρώ σε ένα μήνα!


Τι είπε για την παρουσία του σε χλιδάτα και κοσμικά events;

Θα μας τρελάνει ο Μάνος Γαβράς, αλλιώς δεν θα το αντέξουμε: το ότι έχει βγάλει 60.000 ευρώ σε έναν μήνα αποκάλυψε ο ηθοποιός, προσθέτοντας όλο… ταπεινότητα πως τον προσκαλούν σε υπερπολυτελή σπίτια και learjet!

Φτώχεια καταραμένη σου λέει εκεί στο L.A., αφού ο Μάνος δεν βγάζει πάνω από 50.000 ευρώ τον μήνα, όσα, δηλαδή, βγάζουν πέντε Έλληνες φορολογούμενοι μαζί, σε ένα χρόνο.

«Όταν δουλεύεις στην παραγωγή μιας ταινίας, δεν πληρώνεσαι μεροκάματο. Μπορεί για μεγάλο διάστημα να εργάζεσαι χωρίς άμεσο οικονομικό αντίκρισμα και έπειτα να σου έρθουν πολλά χρήματα μαζεμένα. Δεν σημαίνει ότι επειδή έκλεισε η ταινία μέσα σε είκοσι μέρες, δούλεψες αντίστοιχα και τόσο λίγο χρόνο. Το συγκεκριμένο ποσό ήρθε σχετικά εύκολα και γρήγορα. Έπειτα, για καιρό ζούσα με αυτά τα χρήματα», λέει Μάνος, αποκαλύπτοντας ότι τα περισσότερα χρήματα που έχει πάρει είναι 60.000 ευρώ σε ένα μήνα.

Η… σεμνή ζωή του Μάνου στο Λος Άντζελες περιλαμβάνει και κοσμικά events, σαν αυτά που εγώ κι εσύ βλέπουμε σε ταινίες ή... στον ύπνο μας! Μην νομίζεις, όμως, ότι έχει λεφτά το παλικάρι… προσκεκλημένος πάει!

«Πάρα πολλές φορές η εικόνα που έχουμε για έναν άνθρωπο απέχει παρασάγγας από την πραγματικότητα. Και αυτό δεν ισχύει μόνο στη δική μου περίπτωση. Η παρουσία μου, π.χ. σε κάποια υπερπολυτελή σπίτια ή σε ένα learjet σχετίζεται κυρίως με κάποια events όπου είμαι καλεσμένος. Στα τέλη του μήνα πάλι, θα παρευρεθώ στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας για λίγες μέρες, όπου όλα είναι πληρωμένα. Δεν σημαίνει δηλαδή ότι σε όλες τις περιπτώσεις καλύπτω εγώ τα έξοδά μου ή επειδή αναρτώ μια φωτογραφία είναι από διακοπές», λέει χαρακτηριστικά.

Άπονη ζωή!
Σε άλλον πληρώνουν τα έξοδα για Βενετία και σε άλλον… ούτε για την Λαμία!
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου