Κυριακή, Σεπτεμβρίου 28, 2014

Με τράβηξε φωτογραφία ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος...


Δημήτρης Κανελλόπουλος

Ξέρετε τι είναι να κάθεσαι σε ένα καφέ-μπαρ στο Ψυχικό και να έρχεται στο διπλανό τραπέζι ο Δημοσιογράφος;
Ένας τρόμος σε πιάνει, ένα ...
σύγκρυο. Μάκη μου... Πολλώ δε μάλλον όταν τον βλέπεις να σηκώνει το τηλέφωνό του (#fact) και να τραβάει φωτογραφίες προς τη μεριά σου, μάλλον δηλαδή, σαν να φωτογραφίζει εσένα και την παρέα σου. «Πάει», είπαμε, «ετοιμαστείτε να βγούμε στο Zougla φόρα παρτίδα». Αυτός λοιπόν, ο γνωστός Μάκης με τις κρυφές κάμερες, αυτός που απειλούσε να βγάλει το βίντεο του Γαβριήλ, αυτός ο «Κίτρινος Τύπος» που έχει αναγάγει σε επιστήμη τη δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας, ζητάει να σεβαστούμε την προσωπική του ζωή. «Όχι δε χώρισα λοιπόν ακόμα! Απλά υπάρχει ένα σοβαρό θέμα που δεν αφορά κανέναν άλλο εκτός από εμένα, την Κιμ και την οικογένεια μου» είπε, απαντώντας σε κάποια δημοσιεύματα που έγραφαν πως χωρίζει με τη σύζυγό του, Κιμ Κίλιαν.
Ο άνθρωπος λοιπόν, ο δημοσιογράφος που μπήκε στις κρεβατοκάμαρες του κόσμου, αυτός που έβγαλε ακόμα και την προσωπική ατζέντα του άκακου Μιχάλη Ασλάνη, ζητάει -τώρα- σεβασμό της προσωπικής του ζωής. Θα τρελαθούμε εντελώς; Ανεξαρτήτως αν έχει δίκιο -φυσικά κι έχει- σε αυτό που ζητάει...
Δεν φταίω Μάκη μου, δεν έκανα τίποτε, δεν είδα και δεν... οίδα.
Μάκη μου...

e-tetradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου