Κυριακή, Οκτωβρίου 19, 2014

''ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΚΟΨΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΕΡΑ ΛΕΟΝΕ ΛΟΓΩ ΕΜΠΟΛΑ''...(σσ απανθρωπη συμπεριφορά...)


Η Λαμία ζήτησε από τον διεθνή ποδοσφαιριστή από τη Σιέρα Λεόνε, Τζον Καμαρά, να μη συμμετάσχει σε οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα της ομάδας...
για τις επόμενες τρεις εβδομάδες, γιατί υπάρχει φόβος ότι έχει μολυνθεί από τον ιό του Έμπολα.


Ο Καμαρά επέστρεψε στην Ελλάδα αφού έπαιξε με την εθνική ομάδα της χώρας του απέναντι στο Καμερούν και η Λαμία του ανέφερε ότι η απόφαση του αποκλεισμού του ήταν συμβουλή του υπουργείου Υγείας. «Η ομάδα μου είπε ότι δεν πρέπει να βρίσκομαι με τους συμπαίκτες μου για 15-21 ημέρες καθώς βρέθηκα στην Αφρική για παιχνίδι και εξαιτίας του ιού Έμπολα», ανέφερε ο ίδιος στο BBC.

«Μου ξεκαθάρισαν ότι πρέπει να μείνω έγκλειστος στο σπίτι ή να ταξιδέψω στο εξωτερικό για να δω την οικογένειά μου, αλλά να μην πάω για προπόνηση», υποστηρίζει ο ίδιος.

Η Σιέρα Λεόνε κλήθηκε να δώσει το παιχνίδι της ως γηπεδούχος στη Γιαουντέ του Καμερούν, καθώς έχει απαγορευτεί να δίνει παιχνίδια στη χώρα της εξαιτίας της επιδημίας του Έμπολα.

Η κίνηση της Λαμίας που παίζει στη Football League, θεωρείται ανεξήγητη, καθώς δεν έχουν υπάρξει μέχρι στιγμής αναφορές για κρούσματα Έμπολα στο Καμερούν και ο Καμαρά την τελευταία φορά που βρέθηκε στη χώρα του ήταν πριν από έναν χρόνο.

«Την τελευταία φορά που βρέθηκα εκεί ήταν για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου απέναντι στην Τυνησία και το Κάπε Βέρντε. Όσο ήμασταν στο Καμερούν έλεγχαν κάθε πρωί και κάθε απόγευμα τη θερμοκρασία μας. Είπα στην ομάδα ότι είμαι έτοιμος να υποβληθώ σε οποιαδήποτε ιατρική εξέταση επιθυμούν. Ξέρω ότι δεν έχω προσβληθεί από τον Έμπολα. Δεν καταλαβαίνω αυτή την απόφαση, αλλά πρέπει να τη σεβαστώ», ανέφερε ο Καμαρά.

Ο 26χρονος πρόσθεσε ότι θα πρέπει να σκεφτεί το μέλλον του στην ομάδα: «Δεν μπορώ να πω τίποτα προς το παρόν, γιατί έχω πολλά στο μυαλό μου, αλλά θα πρέπει να μιλήσω με τον ατζέντη μου και την οικογένειά μου και να αποφασίσω τι θα κάνω».

Το BBC αναφέρει ότι προσπάθησε να επικοινωνήσει με κάποιον από την ομάδα, αλλά κανείς δεν ήταν διαθέσιμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου