Παρασκευή, Οκτωβρίου 31, 2014

«Είμαι γκέι κι αυτό είναι θεόσταλτο δώρο» λέει ο CEO της Apple, Τιμ Κουκ



«ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ»

«Είμαι ομοφυλόφιλος και είμαι περήφανος γι' αυτό» δηλώνει σε άρθρο του στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ.

«Σε όλη την επαγγελματική μου ζωή προσπάθησα να διατηρήσω ένα επίπεδο ιδιωτικότητας. Προέρχομαι από ταπεινές...ρίζες, δεν θέλω να τραβώ την προσοχή επάνω μου…Επί χρόνια ήμουν ανοιχτός με πολλούς ανθρώπους για τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό. Πολλοί συνάδελφοι στην Apple ξέρουν ότι είμαι γκέι και δεν φαίνεται να διαφοροποιούν τον τρόπο που μου φέρονται…

Ενώ ποτέ δεν αρνήθηκα την σεξουαλικότητά μου, δεν την έχω γνωστοποιήσει και δημοσίως. Οπότε θέλω να είμαι ξεκάθαρος: Είμαι περήφανος που είναι γκέι και θεωρώ ότι το να είμαι ομοφυλόφιλος είναι ένα από τα πιο υπέροχα δώρα που μου χάρισε ο Θεός. Το να είμαι γκέι μου προσέφερε μια βαθύτερη κατανόηση του τι σημαίνει να ανήκεις στην μειονότητα και μου άνοιξε ένα παράθυρο στις προκλήσεις που άλλες μειονοτικές ομάδες αντιμετωπίζουν καθημερινά» γράφει μεταξύ άλλων ο Κουκ.
ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου