Κυριακή, Μαρτίου 01, 2015

BAΔΙΖΟΥΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ. ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ.



Σταθερά αργά και με προσοχή, βαδίζει ομάδα βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, στη λύση του Κώστα Καραμανλή, υιου του Αχιλλέα και ανιψιού του πρώην πρωθυπουργού ,για νεο πρόεδρο της...ιστορικης παράταξης. Πλην της σημειολογίας που υπογραμμίζεται απο την...
λύση του Κ.Καραμανλή ,υπάρχει και η ουσία της υπόθεσης, καθώς ο νέος διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά των Καρμανλήδων και τη στόφα του ηγέτη. Θεωρείται σίγουρο, ότι θα παίξει ρόλο στα πράγματα, μολις ξεκαθαρίσει το τοπίο των ηλιθιων υποψηφίων της Νέας Δημοκρατιας και φυσικά, μόλις αντιληφθεί ο Αντωνάκης, πως δεν υπάρχει περιθώριο να παραμεινει .Η στήριξη προς τον χειρότερο αρχηγό που εχει βγάλει η Νέα Δημοκρατια, αριθμητικα ειναι αστεια. Περισσότεροι απο δέκα με δεκαπέντε, δεν θα παίξουν το κεφάλι τους για τον υπερόπτη και εγωϊστή Αντωνάκη που διέλυσε την παράταξη. Προφανέστατα σε πρώτη φάση ο πρώην πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής που έδειξε οτι κινεί τα νήματα καλύτερα απο τον καθένα, θα στηρίξει τον Αντώνιο, για να αποδείξει ότι...όσο και να στηριχθει δεν μπορεί να κάνει μεγάλη την ιστορική παράταξη.Ο Κώστας Καραμανλής ο νεώτερος, είναι η λύση κι αυτή θα προωθηθει. Διαβάστε στην προσωπική του ιστοσελιδα πως "αυτοσυστήνεται"ο αυριανος ηγέτης της παραταξης:



Τι έχω κάνει στη ζωή μου
πριν μπω στην πολιτική

Γεννήθηκα το 1974. Μεγάλωσα στην Αθήνα, αλλά από μικρός ανέπτυξα ιδιαίτερο δεσμό με τον τόπο καταγωγής μου, τις Σέρρες. Ήταν πάντα για εμένα μια σταθερά στη ζωή μου, το σημείο αναφοράς μου.

Σπούδασα Ιστορία και Οικονομικά στο Hamilton College της Νέας Υόρκης και, στη συνέχεια, αποφοίτησα από τη σχολή μεταπτυχιακών σπουδών Διεθνών Σχέσεων Fletcher School of Law and Diplomacy του Tufts University στη Βοστόνη.

Υπηρέτησα, ως έφεδρος αξιωματικός στα τεθωρακισμένα, στρατιωτική θητεία 24 μηνών πολλοί εκ των οποίων στην 25η Ταξιαρχία Τεθωρακισμένων Ξάνθης.

Από το 2002 ως το 2004 εργάστηκα στην ελβετική τράπεζα επενδύσεων UBS Warburg στο Λονδίνο. Τα τελευταία δέκα χρόνια, εργάζομαι ως διευθυντικό στέλεχος στη ναυτιλιακή επιχείρηση Mantinia Shipping, με έδρα τον Πειραιά.

Παράλληλα, είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων του Ιδρύματος «Κωνσταντίνος Καραμανλής».

Είμαι γιος του Αχιλλέα Καραμανλή και της Νίκης Διαμαντή-Καραμανλή. Με τη γυναίκα μου Μιράντα Μιχαλοπούλου-Καραμανλή έχουμε τρία παιδιά: την Αναΐς, 6 ετών, την Άρια, 5 ετών, και τον Αχιλλέα, 1 έτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου