Σάββατο, Νοεμβρίου 28, 2015

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Δεν έχω καμία σχέση με αυτό που προσπαθούν κάποιοι να δείξουν ότι είμαι.


Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είναι ένα από τα πιο «καυτά» ονόματα στην ελληνική showbiz, αφού κατόρθωσε μέσα σε λίγα χρόνια να κερδίσει πολύ έδαφος από αυτό που έχαναν οι ανταγωνίστριές της

Το όνομά της πουλάει, όπως επίσης και η εικόνα της....
αφού η ξανθιά παρουσιάστρια τα κατάφερε και πλέον θα ηγείται εκπομπής και πολλά γυναικεία περιοδικά αναφέρουν τακτικά το όνομά της..

Αυτό και μόνο αρκεί για να πέσουν όλοι όσοι την «μισούν» να πέσουν πάνω της για να την «φάνε».

Η Κωνσταντίνα από την άλλη φαίνεται απτόητη.. να αντέχει και να περνάει δύσκολα ή εύκολα τους κάβους και τις αναποδιές και αυτό την κάνει να το χαίρεται περισσότερο.

Έτσι κι εμείς αποφασίσαμε να ρίξουμε μια ματιά στα social media που χειρίζεται για να δούμε όμορφες φωτογραφίες της από αυτές που ανεβάζει στο Facebook και Instagram.

Ανακαλύψαμε ότι αυτό το κορίτσι έχει αρκετούς φανς που της χαρίζουν απλόχερα Likes και την κάνουν να νιώθει ομορφότερη..

Απολαύστε ορισμένες από τις ομορφότερες φωτογραφίες της που ανεβάζει και θαυμάστε την Κωνσταντίνα:

Δείτε τη στο facebook και στο instagram

Απόλαυστε τη στις φωτογραφίες της που ακολουθούν:



Ποια είναι η σχέση σου με τους συνεργάτες σου;

Είναι άκομψο να μιλάς, για τον εαυτό σου και τη συμπεριφορά σου.. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό που προσπαθούν κάποιοι να δείξουν ότι είμαι. Ούτε απόμακρη είμαι ούτε ζω σε γυάλα. Είμαι ένα κορίτσι 27 ετών. Πώς γίνεται να είμαι μια μέγαιρα που διατάζει. Κάτι τέτοιο δεν συνάδει ούτε με την ηλικία ούτε με το χαρακτήρα μου. Δεν μπορώ να το κάνω. Από τους συνεργάτες μου μαθαίνω, εμπνέομαι, παίρνω και δίνω πράγματα. Και αν είμαι απαιτητική -όπως είμαι άλλωστε και με τον εαυτό μου- είναι γιατί θέλω το καλύτερο και πιστεύω ότι, όταν υπάρχει μια φιλική ατμόσφαιρα, όλα λειτουργούν καλύτερα.























































































Τέλος η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μάγεψε όλους όσους βρέθηκαν στην παραλία της Βουλιαγμένης από τη σέξι εμφάνιση της παρουσιάστριας του Alpha που προκάλεσε αίσθηση.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου