Κυριακή, Φεβρουαρίου 07, 2016

ΠΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΣΗΣ: ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ, ΖΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ...



Κουτσαίνοντας ελαφρά και με εμφανές το σοκ της περιπέτειας που πέρασε ...βγήκε χθες από το... ιδιωτικό θεραπευτήριο στο οποίο νοσηλευόταν ο γνωστός κομμωτής Πάνος Καλλίτσης.

Στις δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους αρνήθηκε.... ότι επρόκειτο για δολοφονική επίθεση. «Μία απόπειρα ληστείας ήταν, όπως αυτές που συμβαίνουν καθημερινά σε όλους μας. Αυτό δυστυχώς συνέβη και σ' εμένα. Είχα την τεράστια ατυχία να μου συμβεί, αλλά και την τεράστια τύχη να ζω. Είμαι ευτυχής».

Μιλώντας για τα τραύματά του και τον τρόπο που κατάφερε να επιβιώσει είπε χαρακτηριστικά: «Δεν έχω κανέναν εχθρό, μέσα από την δουλειά και τη ζωή μου πρεσβεύω το καλό. Με βοήθησε ο Κύριος να ζήσω. Ζω από ένα θαύμα. Επιστημονική εξήγηση δεν μπορεί να δοθεί από τους γιατρούς με βάση τα τραύματα που είχα».

Μιλώντας για την συνέχεια από εδώ και πέρα και το τι θα αλλάξει στη ζωή του δήλωσε: «Εργάζομαι σε ένα πολύ απροσπέλαστο περιβάλλον που ένιωθα τρομακτική ασφάλεια. Κάτι που δεν είχα φροντίσει να συμβαίνει και στο σπίτι μου. Τώρα πια όλα αυτά θα αλλάξουν. Το μόνο που θέλω αυτή την στιγμή είναι να επιστρέψω στο σπίτι και την καθημερινότητά μου, και κοντά στους φίλους μου που μου στάθηκαν σε αυτή την δύσκολη ώρα».

Υπενθυμίζουμε ότι ο γνωστός κωμμωτής είχε δεχθεί επίθεση το βράδυ του Σαββάτου στο γκαράζ του σπιτιού του. Ο γνωστός κομμωτής και make up artist επέστρεφε από το κομμωτήριό του, που βρίσκεται στην λεωφόρο Κηφισίας στο ύψος του Παλαιού Ψυχικού, στο σπίτι του στην περιοχή του Λυκαβηττού μαζί με την σύζυγό του Έλενα Χριστοπούλου.

Δύο άγνωστοι τον περίμεναν στην πιλοτή του σπιτιού όπου και τον πυροβόλησαν. Δέχθηκε τρεις σφαίρες εκ των οποίων η μία τον βρήκε στο πόδι και η άλλη στον θώρακα. Από την επίθεση τραυματίστηκε ελαφρά και η σύζυγός του καθώς η μία σφαίρα εξοστρακίστηκε.

Ο Πάνος Καλλίτσης μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και υποβλήθηκε σε χειρουργικές επεμβάσεις. Οι έρευνες της αστυνομίας συνεχίζονται και στο μικροσκόπιο έχει μπει το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας της περιοχής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου