Δευτέρα, Δεκεμβρίου 05, 2016

Χρήση ναρκωτικών: Οι διάσημοι Έλληνες σταρ που το έχουν παραδεχθεί... [photos]


Πρόκειται για τους πιο γοητευτικούς άντρες της εγχώριας showbiz, με μεγάλη πέραση στο γυναικείο φύλο, αλλά πάνω από όλα πρόθυμοι να σπάσουν κάθε είδους ταμπού...
Ηθοποιοί, παρουσιαστές, τραγουδιστές μιλούν ανοιχτά για την εμπειρία τους με τις ναρκωτικές ουσίες, αποδεικνύοντας πως διαθέτουν και εκείνοι τα τρωτά τους σημεία.

Κάποιοι τα δοκίμασαν μόνο για μια φορά, κάποιοι άλλοι εθίστηκαν για ένα διάστημα σε αυτά, όμως όλοι ξεκαθαρίζουν πως μετάνιωσαν γι' αυτή την επιλογή τους.





Σε ένα ταξίδι του στην Ολλανδία, με το χασίς να κυκλοφορεί ελεύθερο παντού, αποφάσισε από περιέργεια να δοκιμάσει. «Ναι το έχω κάνει», δήλωσε στο παρελθόν μέσα από τη βραδινή του εκπομπή.





Πριν από 13 χρόνια, προτού κυκλοφορήσει ο πρώτος του δίσκος με τον Φοίβο, ο «Μαζώ» χρειάστηκε να κάνει ένα διάλειμμα μακράς διαρκείας. «Έμεινα εκτός για περίπου δύο χρόνια. Τα πράγματα ήταν περίεργα τόσο μέσα μου, όσο και στα επαγγελματικά μου. Δεν έφταιγε το ρεπερτόριό μου, ούτε είχα πάθει κρίση αποδοχής από το κοινό. Αυτή ήταν η δυσκολότερη περίοδος των εξαρτήσεων», εξομολογείται.




«Τα ναρκωτικά τα έκοψα, γιατί άρχισαν να με "χαλάνε". Το μόνο πράγμα που έκανε το χασίς ήταν να πολλαπλασιάζει τις ανασφάλειές μου. Έτσι το σταμάτησα», παραδέχεται.





Χωρίς ίχνος δισταγμού, ήταν από τους πρώτους Έλληνες celebrities που μίλησε ανοιχτά για τον εθισμό του στα ναρκωτικά. «Δεν θεωρώ ότι είναι κακό που παραδέχτηκα ότι έχω κάνει ηρωίνη, γιατί είμαι εδώ, είμαι ζωντανός και δημιουργικός. Όταν μπλέκεις με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ, παύεις να κυριεύεις εσύ τον εαυτό σου», τονίζει.





Σήμερα κυνηγάει μια διεθνή καριέρα στο Λος Άντζελες, κάτι που η εμπλοκή του με τα ναρκωτικά κόντεψε να του στοιχίσει. «Το αλκοόλ, τα drugs και οι κραιπάλες με μπλόκαραν και έτσι τα απέβαλα».




Λίγοι ήταν εκείνοι που ενώ τον έβλεπαν να ξεσηκώνει το κοινό με τις επιτυχίες του, γνώριζαν πως ανέβαινε τον δικό του Γολγοθά. Παρότι ήταν για αρκετά μεγάλο διάστημα χρήστης, ο τραγουδιστής ξεκαθαρίζει πως «τα ναρκωτικά είναι μεγάλη βλακεία». Οι κακές παρέες ήταν αυτές που τον οδήγησαν σε αυτά τα καταστροφικά λάθη, γι' αυτό και πλέον, όπως παραδέχεται, δεν θέλει να κάνει άλλα.




Όταν πρόσφατα ρωτήθηκε αν έχει σχέση με ναρκωτικά και αλκοόλ, ο ηθοποιός και παρουσιαστής δήλωσε: «Νεότερος ίσως έκανα ακραία πράγματα, τώρα πια όχι. Όταν έχεις μια καθημερινή παρουσία στο θέατρο, δεν μπορείς να ασχοληθείς ιδιαιτέρως με τα ναρκωτικά, τα πάθη και τους εθισμούς σου, γιατί με αυτόν τον τρόπο εκτίθεσαι στη δουλειά σου. Τώρα, αν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο ή βρίσκομαι σε διακοπές, ό,τι γουστάρω θα κάνω και θα δοκιμάσω. Είναι δικαίωμά μου και δεν δίνω και λογαριασμό σε κανέναν».




Αν και λάτρης του αθλητισμού και του υγιεινού τρόπου ζωής, ο παρουσιαστής και ηθοποιός... παραστράτησε. «Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά, δεν μου άρεσε και το άφησα στην άκρη. Τα ναρκωτικά εμένα με χαλάνε. Δεν είναι για όλους». Αυτό που τον έκανε μάλιστα να τα σταματήσει, δεν ήταν τίποτε άλλο από τις επιπτώσεις τους. «Έχω φίλους μου που έχουν κάνει και δεν ήθελα να δω τον εαυτό μου έτσι. Θέλω να έχω τη συνείδηση και το μυαλό στις πράξεις μου», τονίζει.




Η επαφή του με τον κόσμο των ναρκωτικών ήταν τραυματική, αφού είδε ότι μέρα με την ημέρα κατέστρεφε τον οργανισμό του. «Ήταν μια άσχημη περίοδος στη ζωή μου όταν το έκανα και τελικά κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη μαστούρα είναι να είσαι νηφάλιος. Έκανα χρήση γύρω στον ενάμιση χρόνο, αλλά κατάλαβα ότι δεν ήταν κάτι καλό για μένα. Και κοκαΐνη δοκίμασα, αλλά κατάλαβα πραγματικά ότι δεν μου έδινε τίποτα. Είμαι νηφάλιος πλέον. Πίνω τα ποτάκια μου, κανονικά, όπως όλος ο κόσμος και περνάω πολύ καλύτερα», εξομολογείται.




O ηθοποιός τολμά να μιλήσει ανοιχτά για τις σκοτεινές πτυχές του χαρακτήρα του. «Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά, αλλά δεν κόλλησα. Δεν έπεσα στο παραμύθι τους, γιατί όντως σου πουλάνε ένα παραμύθι. Τα δοκίμασα από περιέργεια αλλά δεν κύλησα, ευτυχώς», τονίζει. Οι ουσίες αυτές θα τον έκαναν να χάσει τον έλεγχο του εαυτού του και αυτό είναι το τελευταίο που επιθυμεί.




Ο «Σταύρος» από τα «Κλεμμένα όνειρα», δίχως να κρύβει στιγμή την αλήθεια του, παραδέχεται πως στο παρελθόν δοκίμασε απαγορευμένες ουσίες. «Ναι, έχω δοκιμάσει, αλλά πλέον δεν με αφορούν. Λέω την αλήθεια και δεν θεωρώ πως είναι προκλητικό. Δεν είναι υποκριτικό να πω ότι δεν έχω αγγίξει ποτέ ναρκωτικά στη ζωή μου; Το μεγαλύτερο ποσοστό των εφήβων έχει δοκιμάσει. Τι να πω, όχι; Δεν θα προσπαθήσω να γίνω αρεστός, να πω κάτι για να φτιάξω περσόνα», αναφέρει.




Τα τελευταία χρόνια μέσα από την εκπομπή του ο «Mr. Αρβύλα» δίνει μεγάλο αγώνα εναντίον των ναρκωτικών, καθώς γνωρίζει από πρώτο χέρι πόσο καταστροφικά μπορούν να γίνουν. «Στο παρελθόν έχω δοκιμάσει χασίς. Έχω βρεθεί σε παρέες που γύριζε το τσιγάρο κι έκανα κι εγώ τις τζούρες μου. Αλλά δεν είναι κάτι που το έχω στη ζωή μου», ξεκαθαρίζει.




«Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά. Τα ναρκωτικά για μένα είναι μια τεράστια επιχείρηση κέρδους, στην οποία συμμετέχει και το κράτος και το παρακράτος. Γιατί δεν θεωρούμε ναρκωτικό και το αλκοόλ; Η απάντηση είναι "επειδή είναι νόμιμο", παρόλο που σε πολλές περιπτώσεις η ζημιά που κάνει είναι μεγαλύτερη από αυτή που προκαλούν κάποια ναρκωτικά», τονίζει ο «Βλάσης» από το «Κάτω Παρτάλι».




O ηθοποιός δεν κρύβει πως η φράση που τον αντιπροσώπευε στο παρελθόν, για ένα διάστημα, ήταν «sex drugs and rock'n'roll». «Όλα έχουν συμβεί στο παρελθόν, όμως το se x συνεχίζει να συμβαίνει και τώρα», αναφέρει. Αν και του αρέσει να ζει σε «τεντωμένο σκοινί», πλέον αυτό το κομμάτι της ζωής του αποτελεί οριστικά παρελθόν.




Ο τραγουδιστής δεν δίστασε να αποκαλύψει: «Έχω δοκιμάσει τα πάντα αλλά δεν είναι άνθρωπος που κόλλησε σε κάτι. Ξέρεις καμιά φορά δοκιμάζεις και βλέπεις ότι δεν σου κάνει τίποτα. Και τότε λες «τώρα αυτό για πιο λόγο;» και συνειδητοποιείς πως όντως δεν υπάρχει λόγος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου