Πέμπτη, Απριλίου 20, 2017

Αδωνις: "Δεν έχω αντιπάλους στη ΝΔ -Καμία πικρία για Παπακώστα"-Χατζηδάκης: Ο πρόεδρος έκανε το προφανές, προχωράμε



Την πρώτη δημόσια τοποθέτησή του μετά την αποπομπή της Κατερίνας Παπακώστα από τη θέση της αναπληρώτριας τομεάρχη Υγείας έκανε ο Αδωνις Γεωργιάδης.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.... σημείωσε: «Εγώ αντιπάλους μου έχω μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ, κανέναν από τη Ν.Δ., τους θεωρώ όλους συμμαχητές μου και τους σέβομαι και φυσικά και την κ. Παπακώστα».


Παράλληλα, ο Αδ. Γεωργιάδης υποστήριξε ότι δεν έχει καμία προσωπική πικρία με την πρώην τομεάρχη, την οποία καρατόμησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.


«Το αντίθετο», πρόσθεσε και συνέχισε: «Η μόνη μου διαφωνία, όχι προς την κυρία Παπακώστα, γενικώς, είναι πως ό,τι έχουμε να πούμε ο ένας στον άλλο καλό είναι να μην το λέμε δημόσια, αλλά να το λέμε κατ’ ιδίαν. Απλώς και μόνο για να μη δίνουμε λαβή στους αντιπάλους μας, όχι για κανέναν άλλο λόγο» είπε με έμφαση.


Υπενθυμίζεται ότι ο ο Κυρ. Μητσοτάκης αντικατέστησε την κυρία Παπακώστα με τον βουλευτή Αχαΐας Ιάσονα Φωτήλα.



Χατζηδάκης για Παπακώστα: Ο πρόεδρος έκανε το προφανές, προχωράμε


Στο ραδιόφωνο των «Παραπολιτικών» παραχώρησε συνέντευξη ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Κωστής Χατζηδάκης σημειώνοντας πως «δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα πολιτικής τάξεως στη ΝΔ, προχωρούμε μπροστά και θα προχωρήσουμε όλοι μαζί ενωμένοι και εδώ πρέπει να μείνει το ζήτημα».


Ο Κωστής Χατζηδάκης χαρακτήρισε "προφανή" την απόφαση του προέδρου της ΝΔ, Κυριάκου Μητσοτάκη, σχετικά με την απομάκρυνση της Κατερίνας Παπακώστα τονίζοντας πως «η κυρία Παπακώστα τοποθετήθηκε με έναν τρόπο που δείχνει ότι θα συνεχίσει την πορεία της μέσα στη ΝΔ. Δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω διότι από τη θέση μου εγώ πρέπει να εργάζομαι έτσι ώστε η ΝΔ να κάνει βήματα μπροστά και όχι με μια κουβέντα από εδώ και μια κουβέντα από εκεί να ξύνουμε πληγές», επισήμανε ο αντιπρόεδρος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.


Οσον αφορά το αίτημα του κόμματος για εκλογές και το αν το θεωρεί αυτό αδιέξοδο, σημείωσε πως «σε αδιέξοδο είναι με την παραμονή του κ. Τσίπρα η ΝΔ που κάθε μήνα που περνάει κερδίζει μια μονάδα ακόμα και είναι 14 μονάδες, 15 μονάδες, 16 μονάδες μπροστά ή είναι σε αδιέξοδο οι Έλληνες πολίτες που μας ακούνε τόση ώρα να μου λέτε ότι τάχα εμείς είμαστε σε αδιέξοδο; Σε αδιέξοδο είναι οι ακροατές μας οι οποίοι κάθε μήνα πληρώνουν τον λογαριασμό Τσίπρα-Καμμένου. Αυτό είναι το πραγματικό αδιέξοδο! Γιατί νομίζετε ότι εμείς ζητάμε δηλαδή εκλογές, για να μην χάσουμε τη γλύκα της εξουσίας; Το ζητάμε γιατί ο λογαριασμός ανεβαίνει για τους Έλληνες πολίτες και ανεβαίνει και γι’ εμάς, αυτονόητα γιατί καθώς περνάει ο καιρός η κληρονομιά που θα παραλάβει η επομένη κυβέρνηση γίνεται ακόμα βαρύτερη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου