Κυριακή, Ιουνίου 18, 2017

Επιμένει ο Μηταράκης παρά την καταδίκη: Εθελόντρια η πρώην υπάλληλός μου




Εύγε στον κ. Μηταράκη που βρήκε εθελοντή που «χτυπάει» 12ωρα εργασίας από την καλή του την καρδιά!

Ο «γαλάζιος» βουλευτής που καλείται να καταβάλει σε πρώην υπάλληλο του το ποσό των 6.601,94 ευρώ, αρνείται την παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας ισχυριζόμενος ...ότι η συγκεκριμένη γυναίκα παρείχε τις υπηρεσίες της στο πολιτικό γραφείο «εθελοντικά κι αμισθί».

Ο Νότης Μηταράκης καταδικάστηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών για την υπόθεση πρώην υπαλλήλου του στο πολιτικό του γραφείο, η οποία κατήγγειλε παραβιάσεις της εργατικής νομοθεσίας στο διάστημα 2011-2015. Ο «γαλάζιος» βουλευτής και αναπληρωτής Τομεάρχης Εργασίας της ΝΔ καλείται τώρα να καταβάλει στην πρώην υπάλληλο του το ποσό των 6.601,94 ευρώ, με τον νόμιμο τόκο.

Ωστόστο, ο Ν. Μηταράκης, απαντώντας σε ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για την καταδικαστική απόφαση εναντίον του, συνεχίζει να ισχυρίζεται ότι η εργαζόμενη ήταν «εθελόντρια» και δηλώνει αισιόδοξος για διαφορετική απόφαση σε δεύτερο βαθμό.


Αναλυτικά η απάντηση Μηταράκη με ημερομηνία 17/6/17:

«Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ (σ.σ.: διαβάστε την αμέσως παρακάτω) είναι παραπλανητική, διότι δεν υπάρχει καμία εννοούμενη “καταδίκη” μου, καθώς πρόκειται περί μιας αστικής διαφοράς με εθελόντρια του γραφείου μου, η οποία κρίθηκε μόλις πρωτοδίκως.

Ήδη, η Επιθεώρηση Εργασίας έχει τελεσίδικα κρίνει από 11/11/2015 ότι «δεν δύναται να διαπιστώσει παράβαση της εργατικής νομοθεσίας».

Η δε πρωτόδικη απόφαση έκανε μόνο εν μέρει δεκτή την αγωγή της ενάγουσας και σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι θα καταπέσει στο Εφετείο καθώς, κατά κοινή παραδοχή, είναι ατεκμηρίωτη και νομικά εσφαλμένη.

Είμαι βέβαιος για τα πολιτικά κίνητρα των συμμετεχόντων στην υπόθεση, λόγω της ταχείας και συστηματικής διαρροής της υπόθεσης στον τύπο.

Παρότι πιεστικά μου ζητήθηκε να συμβιβαστώ και πριν αλλά και μετά τη δίκη, δεν το δέχθηκα. Έχω εμπιστοσύνη στις αποφάσεις της Ελληνικής Δικαιοσύνης και είμαι αισιόδοξος για τη θετική έκβαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου