Κυριακή, Ιουνίου 18, 2017

Όταν η Νταϊάνα την «είπε» στην Καμίλα: Θέλω τον άνδρα μου, μη μου φέρεστε σαν να είμαι ηλίθια



Ένα επεισοδιακό περιστατικό σχετικά με τη συνάντηση που είχε με την ερωμένη του άνδρα της είχε αποκαλύψει η πριγκίπισσα Νταϊάνα στον βιογράφο της, Άντριου Μόρτον.....

Το έτος είναι 1989. Ο πρίγκιπας Κάρολος έχει επανασυνδεθεί για άλλη μία φορά με την ερωμένη του, Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς, και η πριγκίπισσα Νταϊάνα γνωρίζει τα πάντα για τη σχέση τους, αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι για την σταματήσει. Το πριγκιπικό ζεύγος είναι καλεσμένο στα γενέθλια της αδελφής της Καμίλα και όλοι πιστεύουν ότι η Νταϊάνα δεν θα πάει. Εκείνη αποφασίζει την τελευταία στιγμή ότι θα πάει, γιατί θέλει επιτέλους να μιλήσει στην Καμίλα, την οποία γνωρίζει χρόνια και έχουν τυπικές σχέσεις.



Ακολουθεί η διήγηση με δικά της λόγια:

«Είμασταν 40 άτομα στο δείπνο, όλοι οι καλεσμένοι στην ηλικία του άνδρα μου, ήμουν σαν ψάρι έξω από τα νερά του. Μετά το δείπνο, κατευθυνθήκαμε στον πάνω όροφο, αλλά ο Κάρολος και η Καμίλα ήταν άφαντοι. Οπότε, μία ώρα μετά, αποφάσισα να ψάξω να τους βρω, γνωρίζοντας τι θα αντιμετωπίσω.

Όντως, οι δυο τους συζητούσαν χαλαρά σε καθιστικό άλλου ορόφου, παρέα με έναν άλλο άνδρα.

“Καμίλα, θα ήθελα να μιλήσουμε λίγο οι δυο μας. Αν θα μπορούσαν οι κύριοι να μας αφήσουν λίγο μόνες μας”, είπα. Αφού ο Κάρολος και ο φίλος του αποχώρησαν, της είπα: “Καμίλα, ξέρω ακριβώς τι συμβαίνει με σένα και τον Κάρολο”. “Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάς”, μου απάντησε εκείνη.

Με κατηγόρησε ότι δεν αφήνω τον Κάρολο να βλέπει τα παιδιά. Τότε της απάντησα ότι εγώ τον αφήνω όσο θέλει, δεν παίρνω τα παιδιά μακριά, βρίσκονται πάντα στο Λονδίνο ή το Χάιγκροουβ,αλλά εκείνος δεν έχει χρόνο για να τα βλέπει, όποτε του το ζητούν.

“Έχεις όλα όσα θα ήθελε μια γυναίκα. Όλοι οι άνδρες είναι ερωτευμένοι μαζί σου, έχεις δύο υπέροχα παιδιά, τι άλλο θες;” με ρώτησε η Καμίλα. “Θέλω τον άνδρα μου. Μην μου φέρεστε σαν να είμαι ηλίθια” απάντησα, με όση ψυχραιμία διέθετα.

Στο γυρισμό προς το σπίτι, έκλαιγα με λυγμούς στο αυτοκίνητο. Η κατάσταση αυτή διαρκούσε επτά χρόνια. Δεν κοιμήθηκα καθόλου εκείνο το βράδυ.

Λίγες μέρες αργότερα, είπα στον Κάρολο: Αγάπη μου, ίσως θες να γνωρίζεις τι είπα στην Καμίλα, δεν υπάρχουν μυστικά πια. Της είπα ότι σε αγαπάω.

Εκείνος μου είπε ότι δεν το πίστευε.

“Αυτό της είπα. Είμαι η γυναίκα σου και η μητέρα των παιδιών σου” του υπενθύμισα. Δεν άρεσε ποτέ στον Κάρολο να αναφέρω τη φράση “μητέρα των παιδιών σου”.

Αυτή η κουβέντα στην Καμίλα, ήταν ένα μεγάλο βήμα για μένα. Βέβαια, δεν έμαθα ποτέ πως του μετέφερε εκείνη τη συζήτησή μας» κατέληγε η αδικοχαμένη πριγκίπισσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου