Σάββατο, Ιουλίου 15, 2017

Η γυναίκα – αφορμή της δολοφονίας 22χρονου στη Ζάκυνθο «σπάει» τη σιωπή της (video)




Η κοπέλα με την οποία ο Μπακαρί Χέντερσον, μίλησε και έγινε η αφορμή να ξεκινήσει ο καβγάς αναγνωρίζει δύο άτομα από το βίντεο
«Είδα τον μελαψό άνδρα της παρέας μου πεσμένο στο δρόμο, να είναι αναίσθητος και να βγάζει αίμα από τα μάτια», λέει χαρακτηριστικά.....

«Ένας Σέρβος που διασκέδαζε δίπλα μας, με πλησίασε και μου είπε: Υπάρχουν τόσοι Σέρβοι εδώ στο μπαρ, γιατί μιλάς με έναν μαύρο; Εγώ τον αγνόησα αλλά ο Μπακαρι μίλησε με τον Σέρβο. Δε θυμάμαι τι είπαν. Τότε ο Σέρβος γύρισε και έδωσε ένα χαστούκι στο Μπακάρι, ο οποίος μετά χτύπησε με ένα μπουκάλι μπύρας τον Σέρβο στο κεφάλι», λέει χαρακτηριστικά η κοπέλα η οποία όπως φαίνεται στο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι η αφορμή που ξεκίνησε ο φονικός καυγάς στον Λαγανά Ζακύνθου με αποτέλεσμα, να χάσει τη ζωή του ο Αμερικανός τουρίστας Μπακαρί Χέντερσον.






«Βγήκα με τους τρεις Αμερικανούς και μαζί μας 30 άτομα Σέρβων οι οποίοι άρχισαν να χτυπάνε τους Αμερικανούς. Μετά από 5 λεπτά περπάτησα προς το μέρος που έτρεχαν και είδα τον μελαψό άνδρα της παρέας μου πεσμένο στο δρόμο, να είναι αναίσθητος και να βγάζει αίμα από τα μάτια και ένας από τους Αμερικανούς δίπλα του να προσπαθεί να τον βοηθήσει» δηλώνει και προσθέτει πως αναγνωρίζει δύο άτομα από το βίντεο «Αναγνωρίζω τον μπάρμαν που φοράει το μπλουζάκι το λεοπάρ και τρέχει και σταματάει τον Αμερικανό ρίχνοντάς τον στο έδαφος. Επίσης, αναγνωρίζω τον φίλο μου τον Α… (32χρονο) που φοράει το μαύρο – λευκό μπλουζάκι και εμπλέκεται στον καβγά».


Πηγή: Alpha

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου