Πέμπτη, Ιουλίου 13, 2017

Ο Τόνι Μαυρίδης διαψεύδει ότι είπε αλκοολική την Παπαρίζου -Το περιοδικό τον αδειάζει, δημοσιεύει το ηχητικό της συνέντευξης





Άμεση απάντηση στις δηλώσεις του Τόνι Μαυρίδη που επιχείρησε να μαζέψει όσα δήλωσε για την πρώην σύντροφό του Έλενα Παραπαρίζου και τα περί αλκοολισμού επεφύλασσε το περιοδικό «You Weekly»....

Ο Τόνι Μαυρίδης που είχε επί 12 χρόνια σχέση με την Έλενα Παπαρίζου, στη συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε την περασμένη εβδομάδα στο περιοδικό αναφέρθηκε στη σχέση του με την τραγουδίστρια και σε κάποιες δύσκολες στιγμές που πέρασαν.

Μεταξύ άλλων, αποκάλυψε ότι η Έλενα Παπαρίζου ήταν εξαρτημένη από το αλκοόλ για και για τον λόγο αυτό χρειάστηκε να κάνει αποτοξίνωση. Μάλιστα, απόρησε πώς έζησε 12 ολόκληρα χρόνια μαζί της.

Σε τηλεοπτική συνέντευξη όμως στην εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω», δήλωσε ότι παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις που έκανε στο περιοδικό. «Έγινε μια μεγάλη παρερμηνεία σε όλο αυτό το πράγμα. Έχω λάβει τα μέτρα μου και τις επόμενες μέρες θα μιλήσει και ο δικηγόρος μου. Δεν ειπώθηκαν τα πράγματα έτσι ακριβώς», ισχυρίστηκε στη νέα συνέντευξή του.

Η αντίδραση του περιοδικού ήταν άμεση και έτσι δημοσιεύτηκε στο youweekly.gr, το ηχητικό ντοκουμέντο της συνέντευξης στο οποίο ακούγεται ο Τόνυ Μαυρίδης να υποστηρίζει ότι η Έλενα Παπαρίζου ήταν εθισμένη στο αλκοόλ.

«Σηκώθηκε και έφυγε και πήγε στη Σουηδία για να κάνει τις θεραπείες της, αυτές που έπρεπε να κάνει», λέει ο Τόνι Μαυρίδης με την δημοσιογράφο να τον ρωτάει αν την περίμενε. «Όχι δεν περίμενα εγώ να γυρίσει», απαντά ο Τόνι Μαυρίδης τονίζοντας ότι με την είχαν πει ότι θα χωρίζανε.

Σε αυτό το σημείο μάλιστα παρεμβαίνει και σύζυγός του, Ευαγγελία Καραμπατζάκη, λέγοντας: «Την περίμενε να έρθει για να ξεκαθαρίσουν τα οικονομικά». Τότε ο Τόνυ Μαυρίδης πρόσθεσε: «Ναι, μέχρι να γίνει καλά, ρε παιδί μου, γιατί είχε το θέμα το γνωστό! Πήγε να γίνει καλά».

Αμέσως η δημοσιογράφος Τζώρτζια Συρίχα ρωτά: «Το γνωστό θέμα, ερώτηση, το γράφουμε; Τι είναι το γνωστό θέμα;». «Τον αλκοολισμό. Το ποτό ναι. Πήγε σε αποτοξίνωση», της απαντά τότε ο Τόνι Μαυρίδης.

«Αν σου έλεγα τώρα να μου χαρακτήριζες την Έλενα, είναι ένας άνθρωπος που δεν τον αναγνωρίζεις πια;», συνεχίζει η δημοσιογράφος. «Ναι. Αλήθεια. Σκέφτομαι μέσα μου και λέω....», απαντά ο Τόνυ Μαυρίδης με την Τζώρτζια Συρίχα να του λέει: «Πώς έδωσες 12 χρόνια από τη ζωή σου....». «Αυτό ναι! Άλλος άνθρωπος ήταν, δηλαδή δεν μπορώ να το καταλάβω, εκτός και αν ήμουν τόσο τυφλός».






Πηγή: Φίνα Γαλλίδα: Η Μελάνια Τραμπ στα κατακκόκινα, εντυπωσιάζει τους Γάλλους [εικόνες] | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου