Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017

#SurvivorGR Ευρυδίκη Βαλαβάνη: Η σχέση μας με τον Ντάνο πέρασε από 40 κύματα





«Λιποθύμησα, απλά δεν προβλήθηκε» 

Η όμορφη αθλητικογράφος περιγράφει το τελευταίο δελτίο πριν από το «Survivor», τον διάλογο με τη Σία Κοσιώνη, αποκαλύπτει τις μοναχικές συζητήσεις που έκανε με τον Γιώργο Αγγελόπουλο και μιλάει για τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπισε.....
«Δεν έχω δει ούτε ένα επεισόδιο του ''Survivor''»
Αναρωτιέμαι αν υπήρχε κάτι που θα κρατούσε την Ευρυδίκη Βαλαβάνη πίσω στην Ελλάδα, καθώς γράφτηκε πως έχει μια σχέση. «Το μόνο που θα με κρατούσε πίσω ήταν η δουλειά μου. Αναγκαστικά θα έπρεπε να αφήσω στις πλάτες των υπόλοιπων συναδέλφων αρκετή δουλειά. Με τα δελτία και όλες τις εκπομπές που βγαίνω, είμαι ένα ενεργό μέλος του ΣΚΑΪ. Ωστόσο, μίλησα με τα παιδιά στη δουλειά και είχα την απόλυτη στήριξή τους, όπως και την απόλυτη στήριξη της οικογένειάς μου. Για αυτό και πήγα».

Η όμορφη αθλητικογράφος ήταν η τελευταία γυναίκα που παρέμεινε στον Άγιο Δομήνικο, καθώς αποχώρησε στο επεισόδιο που προβλήθηκε στις 26 Ιουνίου. «Δεν έχω δει ούτε ένα επεισόδιο από τότε που βγήκα, για τον απλούστατο λόγο ότι θέλω να τα δω το χειμώνα. Το μόνο που έχω δει είναι το τελευταίο επεισόδιο της αποχώρησής μου». Δεδομένου πως στο Survivor υπήρχαν κάμερες που κατέγραφαν την καθημερινότητα των παικτών, αναρωτιέμαι πόσο εύκολα μπορείς να είσαι αυθεντικός και να μην υποδύεσαι ένα ρόλο, όταν αντιλαμβάνεσαι πως σε καταγράφουν.

«Στην αρχή δεν ένιωθα άνετα με τις κάμερες. Δυσκολεύτηκα και καταπιέστηκα. Μετά, όμως, τις συνήθισα και έμαθα να ζω μαζί τους. Προσωπικά ήμουν ο εαυτός μου και δεν έκανα κάτι ώστε να φανώ είτε αρεστή είτε αντιπαθής στους υπόλοιπους. Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να απογοητεύσω τους δικούς μου ανθρώπους που θα με έβλεπαν από την Ελλάδα».



«Στο παιχνίδι αντιμετώπισα προβλήματα υγείας»


Εκείνο που σχολιάστηκε έντονα κατά την παραμονή της Ευρδίκης Βαλαβάνη στο Survivor ήταν η φουσκωμένη της κοιλιά και το γεγονός πως φαινόταν ιδιαίτερα πρησμένη καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. «Το πρώτο δίμηνο είχα χάσει τουλάχιστον επτά κιλά. Ύστερα, όμως, από το πάρτι της ένωσης, τα έπαθλα πλήθυναν και μας έμεναν πολλές ποσότητες από τις προμήθειες που είχαμε. Στην αρχή, που ήμασταν δώδεκα άτομα, τρώγαμε από δύο κουταλιές ρύζι ο καθένας. Στην πορεία, όμως, με τις αποχωρήσεις, τρώγαμε από μία κούπα ρύζι ο καθένας. Στο παιχνίδι αντιμετώπισα διάφορα προβλήματα υγείας. Από το Φεβρουάριο μέχρι σήμερα που μιλάμε μου έχει κοπεί η περίοδος. Είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στη ζωή μου. Μετά, είχα θέματα με το στομάχι και το συκώτι μου και έκανα εξετάσεις. Το καλό ήταν πως είχαμε γιατρούς για ό,τι χρειαζόμασταν. Μέχρι και το λάστιχο από το μπουστάκι που ακουμπούσε στο στομάχι μου με πονούσε σε υπερβολικό βαθμό. Τελικά έκανα υπέρηχο και οι γιατροί μού βρήκαν λίπος στο συκώτι, κάτι που πρέπει να το παρακολουθώ. Συν τοις άλλοις, είχα και τυμπανισμό. Όλα αυτά τα προβλήματα με επηρέασαν πολύ στη συμπεριφορά μου» εξομολογείται.



Της υπενθυμίζω ένα στιγμιότυπο από ένα αγώνισμα όπου στο τέλος την πλησιάζει ο Γιώργος Αγγελόπουλος και φωνάζει δυνατά σε όλους «Αφήστε με», ένα περιστατικό που συζητήθηκε από τους φανατικούς τηλεθεατές του Survivor. «Δεν εκνευρίστηκα με τον Ντάνο. Απλά ήταν όλοι πάνω από το κεφάλι μου, μόλις είχα κερδίσει στο αγώνισμα και δεν με άφηνε να πάρω ανάσα. Αισθανόμουν πως τέλειωνε το οξυγόνο. Στο συγκεκριμένο αγώνισμα λιποθύμησα, απλά δεν προβλήθηκε. Είχαν έρθει γιατροί και μου έριχναν νερά».



«Η σχέση μας με τον Ντάνο πέρασε από σαράντα κύματα»

Η σχέση της Ευρυδικής Βαλαβάνη με το νικητή του Survivor, Γιώργο Αγγελόπουλο, πέρασε διά πυρός και σιδήρου, κάτι που παραδέχεται και η ίδια.

«Όταν ο Γιώργος έφυγε από τους Μαχητές και ήρθε στη δική μας παραλία, ήμουν η μόνη που μοιράστηκα το φαγητό μου μαζί του. Ένιωθα άσχημα για εκείνον, διότι εκδιώχθηκε από την ομάδα του και ήθελα να τον κάνω να αισθανθεί άνετα στη δική μας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως το έκανα για λόγους εντυπωσιασμού. Σίγουρα η σχέση μου με τον Ντάνο έχει περάσει από σαράντα κύματα. Στην αρχή δεν ψήφιζα με αγωνιστικά κριτήρια, αλλά με κύριο γνώμονα τις προσωπικές σχέσεις που είχα αποκτήσει. Το σημαντικό στο Survivor δεν ήταν μόνο τα αγωνίσματα, αλλά και το κομμάτι της συμβίωσης. Τον Γιώργο τον είχα ψηφίσει πολλές φορές. Αγωνιστικά τον θαύμαζα από την πρώτη μέρα. Στην παρέα, όμως, δεν ταιριάζαμε και σίγουρα, λόγω των συνθηκών διαβίωσης, υπήρξαν καβγάδες. Ο Γιώργος είναι ένας πολύ έντονος χαρακτήρας. Έχει πείσμα και κάποια πράγματα που έκανε δεν κολλούσαν με το δικό μου τρόπο σκέψης. Πολλές φορές γινόταν έντονος. Από την ένωση και μετά, οι σχέσεις μας βελτιώθηκαν σημαντικά. Χρειάστηκε να μιλήσουμε πολλές φορές. Όταν πλέον μείναμε μόνοι μας στην παραλία, συζητήσαμε πολλά πράγματα χωρίς να υπάρχουν κάμερες. Μιλήσαμε για τα προσωπικά μας και αναγνωρίσαμε λάθη που κάναμε τόσο εκείνος όσο κι εγώ. Κάποια στιγμή κλάψαμε κιόλας» αποκαλύπτει στο People.

Υπήρξε φλερτ ανάμεσά τους; «Ξεκάθαρα όχι. Αυτό που του λέω ακόμα και σήμερα είναι πως δεν μου αρέσουν οι ξανθοί. Το μόνο που δεν σκέφτηκα μέσα στο παιχνίδι είναι να φλερτάρω. Η λίμπιντο είχε εξαφανιστεί στον Άγιο Δομίνικο. Και είναι κάτι στο οποίο συμφωνούσαμε όλοι» λέει γελώντας.



«Δεν σνομπάρω κανέναν, δεν έσπρωξα κανέναν»


Κατά τη διάρκεια του Survivor, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου που γνωρίζεται με την Ευρυδίκη Βαλαβάνη, καθώς ήταν μαθήτριά της στο pole dancing, δήλωσε στις τηλεοπτικές κάμερες πως όταν η αθλητικογράφος τής ανακοίνωσε ότι θα πάει στο ριάλιτι επιβίωσης, εκείνη προσπάθησε να την αποτρέψει. Μάλιστα, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά. «Είναι λάθος αυτό. Η Ευρυδίκη είναι καλό και ευαίσθητο παιδί. Το συγκεκριμένο πρόσωπο που της βγάζουν στο μοντάζ δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα και δεν την αντιπροσωπεύει».



Μίλησαν όταν επέστρεψε στην Ελλάδα; «Την Πηνελόπη τη βλέπω σαν τη μεγάλη μου αδερφή. Όντως, είχε κάποιους ενδοιασμούς, αλλά της εξήγησα ότι ήθελα να δω τα όριά μου και να δοκιμαστώ στα αγωνίσματα. Πολλοί ήταν εκείνοι που, εκ των υστέρων, μου είπαν πως είμαι πολύ διαφορετική από αυτό που έβγαζαν στα επεισόδια. Σίγουρα, όταν υπάρχει ένα τηλεοπτικό προϊόν που μοντάρεται, μπορείς να βγάλεις ό,τι θέλεις. Σε ένα ωφέλιμο υλικό δέκα λεπτών μπορεί να υπάρχει και ένα λεπτό με ένταση. Αν θέλεις να βγάλεις αυτή την ένταση, θα απομονώσεις το συγκεκριμένο λεπτό. Εγώ, πάντως, ήμουν ο εαυτός μου» αρκείται να πει.



Ένα περιστατικό που σχολιάστηκε αρνητικά από τις πρωινές εκπομπές ήταν μια κίνηση της Ευρυδίκης την ημέρα του τελικού στο Άλσος Βεΐκου. Στα πλάνα που έπαιξαν στον τηλεοπτικό αέρα η όμορφη αθλητικογράφος φαίνεται να αγνοεί τους δημοσιογράφους και να σπρώχνει τους ρεπόρτερ που την περίμεναν στην είσοδο του Άλσους για μια δήλωση. Ποια είναι η δική της απάντηση; «Σέβομαι απόλυτα τη δουλειά των δημοσιογράφων. Έχω βρεθεί κι εγώ με το μικρόφωνο στο χέρι να περιμένω επί ώρες, έστω για μια δήλωση, και να πρέπει να επιστρέψω με ένα υλικό στο κανάλι. Εξήγησα στα παιδιά ότι έχω ήδη αργήσει και πως έπρεπε να πάω μέσα. Ένας από τους δημοσιογράφους γύρισε και μου είπε “σνομπάρεις;”. Δεν σνομπάρω κανέναν. Δεν έσπρωξα κανέναν. Στον τελικό γινόταν ένας χαμός και άθελά του ο κόσμος έσπρωχνε ο ένας τον άλλο. Επιπλέον, με τραβούσαν και από την παραγωγή για να μπω στο χώρο. Επικρατούσε ένας πανικός. Να σου πω, όμως, κάτι; Έχω μάθει να ζητάω συγνώμη. Οπότε, αν κάποιος θεωρεί πως τον σνόμπαρα ή τον δυσαρέστησα, θέλω πραγματικά να ζητήσω ένα μεγάλο “συγνώμη”, γιατί σέβομαι απόλυτα τη δουλειά του. Δεν υπήρχε καμία πρόθεση».



«Μακάρι όλο αυτό να μην είναι μία φωτοβολίδα»
Οι πέντε μήνες στο Survivor άλλαξαν τη ζωή της Ευρυδίκης Βαλαβάνη, από την άποψη πως απέκτησε φανατικούς θαυμαστές που την ακολουθούν στα social media. Πλέον, την αναγνωρίζουν στο δρόμο και της μιλούν σαν να την ξέρουν χρόνια.

Τη φοβίζει, άραγε, αυτή η ξαφνική αλλαγή; «Όταν ήμασταν μέσα στο παιχνίδι, δεν είχαμε καμία πληροφόρηση για το τι ακριβώς συμβαίνει. Το μόνο που μας είχε πει η παραγωγή τους πρώτους τρεις μήνες είναι ότι το Survivor σημειώνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Ουσιαστικά αντιληφθήκαμε ότι γίνεται χαμός όταν είδαμε να έρχεται ο Σάκης Ρουβάς στον Άγιο Δομίνικο. Αυτό που μου συμβαίνει είναι πρωτόγνωρο. Δεν με έχει τρομάξει. Απεναντίας, η αγάπη και η αγκαλιά του κόσμου με γεμίζει απίστευτα πολύ, γνωρίζοντας πως δεν έκανα και κάτι σημαντικό, κάτι σπουδαίο. Έχω βάλει κι εγώ τα κλάματα με κοριτσάκια που έρχονται με τόση αγάπη να βγούμε μια φωτογραφία και να με αγκαλιάσουν».

Αρκετοί από τους παίκτες του Survivor ήδη εξαργυρώνουν τη δημοφιλία τους, είτε κάνοντας εμφανίσεις επί πληρωμή σε events είτε διαφημίζοντας προϊόντα μέσα από τα social media. «Εγώ θέλω να εξακολουθήσω να είμαι η Ευρυδίκη και να μη γίνω μαϊντανός. Δεν λέω μεγάλες κουβέντες, αλλά θέλω να παραμείνω προσγειωμένη και να μην πετάω στα σύννεφα. Μακάρι όλο αυτό να το αξιοποιήσω κάνοντας πράγματα και να μην είναι απλά μια φωτοβολίδα. Είμαι μόλις δύο εβδομάδες στην Ελλάδα. Υπάρχουν κάποιες προτάσεις οι οποίες πρέπει να συζητηθούν και να αποφασίσω τι θα κάνω από εδώ και στο εξής. Το μόνο σίγουρο είναι πως θέλω να μείνω στην τηλεόραση και να ασχοληθώ με τα αθλητικά».

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου