Κυριακή, Σεπτεμβρίου 24, 2017

Θύμα ξυλοδαρμού η γνωστή χορεύτρια οριεντάλ Αλεξάνδρα Φωτεινού (BINTEO)





Η χορεύτρια Αλεξάνδρα Φωτεινού μιλάει για τον ξυλοδαρμό της- «Με βούτηξε και άρχισε να με γρονθοκοπεί»
Στο κέντρο της Κέρκυρα

«Μπήκε στο αυτοκίνητο και με χτυπούσε στο κεφάλι και τραβούσε τα μαλλιά μου,στο κέντρο της Κερκυρας», γράφει η ίδια στην προσωπική της σελίδα στο facebook Η Αλεξάνδρα Φωτεινού, γνωστή χορεύτρια oriental, έπεσε θύμα κακοποιού στην Κέρκυρα, ο οποίος όπως ισχυρίζεται μπούκαρε στο αυτοκίνητο της και τη χτύπησε. ..




Η γνωστή χορεύτρια oriental μιλάει στο protothema.gr για την επίθεση που δέχθηκε από γνωστό της Τις δραματικές στιγμές του ξυλοδαρμού της από γνωστό της πρόσωπο περιγράφει στο protothema.gr, η πολύ γνωστή χορεύτρια του belly dance Αλεξάνδρα Φωτεινού. Όπως η ίδια υποστηρίζει, εμφανίζοντας μάλιστα και φωτογραφίες από τα χτυπήματα που της κατάφερε ο δράστης, της επιτέθηκε δύο φορές χτυπώντας τη, δίχως έλεος, στο κεφάλι. Το περιστατικό αυτό συνέβη στην Κέρκυρα όπου είχε επισκεφθεί το νησί για να κάνει χορευτικές παραστάσεις.

Η χορεύτρια βρισκόταν στο αυτοκίνητο της, όταν δέχθηκε την επίθεση





«Επισκέφτηκα την Κέρκυρα για να κάνω κάποιες εμφανίσεις άλλωστε εκεί βρίσκεται και το πατρικό μου σπίτι αλλά δεν περίμενα με τίποτα ,να μου συμβεί αυτό το κακό.Την προηγούμενη Τετάρτη, συγκεκριμένα,πηγαίνοντας με το αμάξι μου σε μια δουλειά που είχα κανονίσει κι όπως σταμάτησα στο φανάρι , έρχεται ένας άνθρωπος κι άρχιζε με μανία να χτυπάει τα τζάμια, να ρίχνει μπουνιές στο αμάξι και κλωτσιές στις ρόδες του αυτοκινήτου για να του ανοίξω. Μόλις τον είδα, φοβήθηκα πάρα πολύ κι έφυγα. Αυτός μπήκε μέσα στο αμάξι του κι άρχισε να με ακολουθεί.

Τα σημάδια στο πρόσωπο που όπως ισχυρίζεται τις κατάφερε ο δράστης.





Προσπάθησα να του ξεφύγω αλλά όταν έφτασα κοντά σε μια πλατεία, σταμάτησα. Τότε αυτός με τράκαρε με το αμάξι του για να φοβηθώ και να βγω έξω από το αυτοκίνητό μου. Στη συνέχεια πήρε μια σιδερένια καρέκλα από το καφενείο της πλατείας κι άρχισε επίμονα να μου χτυπάει τα τζάμια και το αμάξι για να βγω έξω. Εγώ ήμουν σοκαρισμένη μέσα στο αμάξι, δεν έκανα τίποτα και τον κοίταζα φοβισμένη.Ήταν πολύ σοκαριστικό, να βλέπεις έναν άνθρωπο εκτός εαυτού να θέλει να σου σπάσει το αμάξι για να μπει μέσα να σου κάνει κακό κι εγώ να προσπαθώ να πάρω την αστυνομία τηλέφωνο. Τελικά , κάποια στιγμή οι άνθρωποι που κάθονταν στην πλατεία και έβλεπαν αυτό το σκηνικό, προσπάθησαν να τον συγκρατήσουν και να τον ηρεμήσουν»,λέει στο protothema.gr η Αλεξάνδρα Φωτεινού και προσθέτει:



«Μου κόστισε ψυχολογικά όλο αυτό γιατί και τρόμαξα πολύ αλλά έχασα και τη δουλειά που είχα κανονίσει .Στη συνέχεια έκανα μήνυση αλλά αυτός διέφυγε το αυτόφωρο. Δύο ημέρες μετά πήγα πάλι να κανονίσω κάποιες δικές μου δουλειές. Επειδή ήμουν με μέσα στην πόλη της Κέρκυρας ανάμεσα σε κόσμο αισθανόμουν ασφαλής, δεν ήμουν φοβισμένη. Όταν τελείωσα τις δουλειές μου, μπαίνω μέσα στο αμάξι και βλέπω πάλι αυτόν, σε έξαλλη κατάσταση να μου λέει άνοιξε το τζάμι.Αυτή τη φορά βρήκε ένα αντικείμενο από το δρόμο και άρχισε με μανία να χτυπάει πάλι το αμάξι. Θρυμμάτισε όλο το τζάμι, πετάχτηκαν τα γυαλιά πάνω μου , μπήκε το μισό σώμα του μέσα στο αυτοκίνητο, με βούτηξε από τα μαλλιά κι άρχισε να μου γρονθοκοπεί το πρόσωπο. Τα χτυπήματα του θα μπορούσαν να είχαν αποβεί μοιραία . Εγώ φώναζα "βοήθεια"αλλά ο κόσμος κοίταζε φοβισμένος και δεν έκανε κανείς τίποτα. Τελικά εκείνη τη στιγμή πέρασε ένα περιπολικό το οποίο πήγαινε σε άλλο περιστατικό και είδε τον τύπο να με χτυπάει και σταμάτησε. Αυτός βέβαια έφυγε μόλις είδε τους αστυνομικούς και εγώ προσπαθούσα να συνέλθω»,λέει στο protothema.gr σοκαρισμένη η Αλεξάνδρα Φωτεινού. Όπως η ίδια δηλώνει θέλησε να κάνει γνωστή την περιπέτειά της για να παροτρύνει κι άλλες γυναίκες που έχουν υποστεί βία να μιλήσουν χωρίς να φοβούνται.



«Θέλησα να κάνω γνωστή αυτή την περιπέτειά μου γιατί θέλω να αποδείξω ότι δεν τον φοβάμαι αυτόν τον άνθρωπο και οι γυναίκες που έχουν υποστεί οποιαδήποτε μορφή βίας πρέπει να βγαίνουν και να μιλούν δημοσίως», λέει στο protothema.gr.






Η ίδια περιγράφει με λεπτομέρειες, τις στιγμές που έζησε όταν της επιτέθηκε ο δράστης και ποζάρει με το κεφάλι της τραυματισμένο, πριν ακόμα πάει στο νοσοκομείο. O κακοποιός, όπως ισχυρίζεται η χορεύτρια, μέρα μεσημέρι έσπασε το τζάμι του αυτοκινήτου, την έπιασε από τα μαλλιά και άρχισε να της χτυπά το κεφάλι.







Η χορεύτρια ανέβασε την παρακάτω εικόνα στο facebook, θέλοντας να δείξει τα σημάδια που της άφησε ο δράστης.






Η Αλεξάνδρα Φωτεινού, έχει εμφανιστεί σε πολλές τηλεοπτικές σειρές, ενώ ως καλεσμένη έχει βρεθεί σε πολλές εκπομπές με τελευταία αυτή του Γρηγόρη Αρναούτογλου.









Διαβάστε τι έγραψε στο Facebook:




«Αυτή η φωτογραφία είναι διαφορετική από τις φωτογραφίες χαράς που ανεβάζω

Είναι μια φωτο , κραυγή φωνής κατά του δράστη , της " γυναικούλας" που το μεσημέρι της Παρασκευής έσπασε το τζαμί του αυτοκινήτου μου και τον καθρέπτη και μπηκε μέσα στο αυτοκίνητο μου και χτυπούσε το κεφάλι μου , και τραβούσε τα μαλλιά μου , στο κέντρο της Κερκυρας. Το τραύμα λίγο πιο κάτω να ήταν θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο

Είχα "άγιο "μου λένε όλοι και ξευτυλιζουν τον δράστη

Να Ντρεπετε να βγει από το σπιτι του , αυτός ο φουσκωτός και όσοι άλλοι χτυπούν γυναίκεw. Περαστικά στην ψυχη μου , εκτός που έχω ημικρανίες οι ουλές επουλώνονται και μάλιστα χτες χόρεψα , έδωσα την πρώτη μου χορευτική παράσταση μετά την επίθεση , έδωσα χαρά σε αυτούς που ήρθαν να με δουν και αισθάνθηκα πιο δυνατή. Από καρδιάς σας ευχαριστω όλους».















Παρακάτω δείτε την ανάρτησή της:









Δείτε στο βίντεο την εμφάνιση της χορεύτριας στον Γρηγόρη Αρναούτογλου:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου