Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2017

Καμπουράκης: Ήταν σοκ όταν έκλεισε ξαφνικά το Mega...



Δείτε το βίντεο...

«Δεν δέχτηκα προτάσεις που μου έγιναν γιατί πίστευα ότι θα ανοίξει το MEGA κάποια στιγμή» , είπε μεταξύ άλλων στην...
εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, ο Δημήτρης Καμπουράκης.

Όπως επεσήμανε «ήταν σοκ όταν έκλεισε ξαφνικά το Mega που μας πλήρωνε στην ώρα μας«.

Για τον ξαφνικό θάνατο στο Mega είπε αναλυτικά: «Κλείνει η δουλειά σου… Ήταν ένα σοκ που κλείνει μια δουλειά που είναι καλή… ήταν ένα κανάλι ισχυρό με κύρος, με, με, με, με… με τα καλά του και με τα κακά του. Εμένα όταν κλείνει ξαφνικά, μέσα σε λίγους μήνες μπαμ πάπαλα. Εμένα για να είμαι ειλικρινής επειδή πάντα είχα στον νου μου την πιθανότητα να μην κάνω τηλεόραση.. δεν ήθελα να βγαίνω… Μου έγιναν προτάσεις, αλλά καμία της προκοπής, μπορεί να μου έβγαινε μετά αλλά δεν ήθελα»

«Στο Epsilon δεν μου έγινε πρόταση για πρωί!»

«Έναν μεγάλο ιδεατισμό τον είχαμε στο Mega, ολα εδώ πληρώνονται… That’s life» πρόσθεσε. «Στις αποφάσεις είμαι αργός» είπε και έδωσε πιο πονηρή χροιά: «Με τις γυναίκες είμαι πότε αργός πότε γρήγορος. Όπου πρέπει κι όπως πρέπει«.

«Μου προσέφερε την καρέκλα του ο Σπαλιάρας… ίσως και λόγω ηλικίας, μεγαλώσαμε…» είπε χαριτολογώντας εμφανιζόμενος στο πλατό.
Ο δημοσιογράφος μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για όλα ενώ κατά τη διάρκεια της συζήτησης “άλλαξαν” ρόλος. Ο Δημήτρης Καμπουράκης μιλούσε για την κόρη του και την περίοδο που εκείνη έφυγε από το σπίτι και άρχισε να κάνει ερωτήσεις στην παρουσιάστρια του Epsilon αναφορικά με τον γιο τους που έφυγε φέτος για σπουδές στην Αγγλία.

“Όταν έφυγε η κόρη μου από το σπίτι στην αρχή ήταν δύσκολα” , παραδέχτηκε ο Δημήτρης Καμπουράκης...


aixmi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου