Κυριακή, Ιανουαρίου 21, 2018

Η Ναταλία Δραγούμη σοκάρει: «Στα 12 μου με παρενόχλησε οικογενειακός φίλος»




Μάλιστα, τόνισε πως το απέκρυψε από τους γονείς της

Η ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Αυτοψία» και στον Αντώνη Σρόιτερ 

Μια εκπομπή αφιερωμένη στην σεξουαλική παρενόχληση παρουσίασε ο Αντώνης Σρόιτερ στην Αυτοψία την Πέμπτη που μας πέρασε. Γνωστές γυναίκες από την εγχώρια showbiz, μίλησαν... στον παρουσιαστή για παρόμοια περιστατικά που έχουν βιώσει και πώς αντέδρασαν. Ανάμεσα τους ήταν και η Έλλη Στάη η οποία δήλωσε ότι έχει πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης δύο φορές, μια από προϊστάμενό της και μία από πολιτικό.


Η Ναταλία Δραγούμη, με τη σειρά της εξομολογήθηκε στον Αντώνη Σρόιτερ, πως στην ηλικία των 12 ετών, παρενοχλήθηκε από οικογενειακό τους φίλο. Μάλιστα, τόνισε πως το απέκρυψε από τους γονείς της, καθώς ντρεπόταν.

«Συνέβη με έναν πολύ έμπιστο των γονιών μου. Πρέπει να ήμουν 12 τότε. Ήταν Γάλλος και ερχόταν, με έβαζε πάνω στο ποδήλατό του και με πήγαινε βόλτες. Ήταν συνέχεια σπίτι μας, έτρωγε… Ήταν πάρα πολύ έμπιστος, ούτε καν μπορούσε να περάσει αυτό από το μυαλό σου. Ένα βράδυ μου είπε να πάμε κάτω στην παραλία, ήταν συνηθισμένο αυτό, και πήγαμε. Πήγε να με ακουμπήσει κι εγώ έφυγα. Μόλις είδα ότι κάτι συμβαίνει, έφυγα. Το είπα στην αδερφή μου, ντράπηκα να το πω στους γονείς μου», είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου