Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2018

Μα, είναι φωτογραφία αυτή που μου βάλατε...




Το παράπονο της Μεγαλοοικονόμου...

"Είχα πρόταση, από τον Παπαχριστόπουλο, να πάω στους "Ανεξάρτητους Ελληνες", αλλά εγώ είπα, πως, δεν πάω. Κι όχι επειδή είναι λιγότεροι, αλλά...
διότι υποστήριξα αυτό που έλεγε ο πρωθυπουργός. Ο προϋπολογισμός ήταν από τους υπουργούς κι από τον πρωθυπουργό, εκεί ήθελα να πάω", είπε απόψε στον Ακη Παυλόπουλο (BLUE SKY) η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου -το νέο μέλος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ. "Είμαι άτομο που ανήκει στο κεντρώο χώρο, δεν ανήκω στους ΑΝΕΛ", πρόσθεσε.
Ο παρουσιαστής, στη συνέχεια, προσπάθησε εις μάτην να της "κλέψει" δυο κουβέντες παραπάνω για την πολιτική της μετακίνηση, ενώ λίγο πριν κλείσει η τηλεφωνική της επικοινωνία, η Θεοδώρα, του έκανε παράπονα: "Πάντως δεν μου αρέσει η φωτογραφία που μου βάλατε".
Ο Παυλόπουλος, αφού χαμογέλασε (μάλλον αμήχανα), της απάντησε: Γιατί, δεν είναι καλή?
Η Θεοδώρα, το ξανασκέφτηκε: Καλή είναι.

Άβυσσος η ψυχή της γυναίκας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου