Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2018

Πάγκαλος: Είμαι προφήτης – Τα λέω έγκαιρα και δικαιώνομαι στην πράξη (Video)





Εκτενές σχόλιο για το Σκοπιανό έκανε ο πρώην υπουργός Θεόδωρος Πάγκαλος μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ.

«Τα Σκόπια ας λέγονται Αθήνα ή Σπάρτη, εμένα... όταν μου εμφάνισε το θέμα το 1992 ο Σαμαράς η απάντηση μου ήταν να ονομαστούν όπως θέλουν», ανέφερε και πρόσθεσε «είναι τιμή να μας αντιγράφουν».

Συμφώνησε με όσα ανέφερε ο Σκοπιανός ΥΠΕΞ ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει αποκλειστικότητα στον όρο Μακεδονία. Σημειώνοντας ότι «οι αντιδράσεις προέρχονται από κόμπλεξ που έχουν όλοι οι ύποπτοι κύκλοι».

Ερωτηθείς για πιθανό δημοψήφισμα για το θέμα σχολίασε «600.000 ψήφισαν τον Σώρρα, μη μου λέτε για λάο. Ο καθένας που λέει μ@@@ιες λέει ο λαός. Ένας λαός ηλιθίων δεν μπορεί να κάνει δημοψήφισμα που θέλει ο Καμμένος».

«Γιατί εγώ είμαι προφήτης λέω πολύ έγκαιρα πράγματα που περνάει ο χρόνος και δικαιώνομαι στην πράξη» είπε καταλήγοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου