Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2018

Κουτρουμάνης: Είμαι εξοργισμένος





Με τη φράση: «Ποτέ δεν περίμενα να κληθώ γι'αυτή την υπόθεση. Από αυτά που θα πω θα καταλάβετε γιατί είμαι και εξοργισμένος» άρχισε την τοποθέτησή του στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής για την υπόθεση Novartis ο πρώην υπουργός Εργασίας Γιώργος Κουτρουμάνης, ο οποίος τόνισε ....
ότι «φέρομαι να εμπλέκομαι στην υπόθεση με βάση μια γελοία αναφορά ενός μάρτυρα. Είμαι απόλυτα καθαρός,. Ουδεμία σχέση ή εμπλοκή έχω με αυτό ή άλλο σκάνδαλο. Οι λογαριασμοί μου είναι στη διάθεσή σας. Δεν θα με βρείτε εμπλεκόμενο πουθενά».

Ο κ. Κουτρουμάνης υπογράμμισε ότι «όταν ήμουν στην κυβέρνηση άσκησα τα καθήκοντά μου υποδειγματικά, με μοναδικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον» προσθέτοντας ότι «είναι απόλυτα ανακριβές ότι η τρόικα επέβαλε την μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης. Ο Ανδρέας Λοβέρδος κι εγώ, σε συνεννόηση με τον Γιώργο Παπανδρέου, παρουσιάσαμε ολοκληρωμένο σχέδιο στην τρόικα, για δραστικό περιορισμό της φαρμακευτικής δαπάνης».

Ο πρώην υπουργός είπε με νόημα ότι «βεβαίως και υπάρχει σκάνδαλο Novartis. Και δεν είναι το μόνο. Στον χώρο της υγείας υπάρχουν σκάνδαλα διαχρονικά, όπως η κατευθυνόμενη συνταγογράφηση», ωστόσο σημείωσε ότι «το πρόβλημά μου δεν είναι το ποιά θα είναι η έκβαση της υπόθεσης, αλλά αυτό που βιώνω σήμερα. Διαμαρτύρομαι έντονα για τις αήθεις πρακτικές εμπλοκής του ονόματός μου» και πρόσθεσε ότι «η μοναδική μαρτυρία που υπάρχει σε βάρος μου είναι από μάρτυρα που ζήτησε -δεν λέει αν πήρε- 500.000 ευρώ για χρηματισμό πολιτικών. Ρωτώ, σε ποιον έδωσα το δικαίωμα να διασύρομαι σήμερα με αυτόν τον τρόπο;».

Μάλιστα, ο κ. Κουτρουμάνης επιτέθηκε στην κυβέρνηση, λέγοντας ότι «δεν υφίσταται τεκμήριο αθωότητας όταν τα ονόματα των εμπλεκομένων βγαίνουν Κυριακή και τη Δευτέρα βγαίνουν κορυφαίοι υπουργοί και μιλάνε για το μεγαλύτερο σκάνδαλο» και προσέθεσε ότι «για τις πολιτικές μου επιλογές δέχτηκα μια πρωτόγνωρη σε ένταση κριτική, ύβρεις, απειλές κλπ. Ήταν η περίοδος που δεν μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε, με ηθικούς αυτουργούς όσους ανέδειξαν το κίνημα των αγανακτισμένων». Απευθυνόμενος, δε, στην κυβέρνηση, τόνισε: «Για ποιο ηθικό πλεονέκτημα μιλάτε όταν χρησιμοποιείτε τέτοιες μεθόδους για να σπιλώσετε ανθρώπους σαν εμένα; Το μόνο που μένει είναι να συμβάλετε στην πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης, χωρίς καμιά παραγραφή, για να μην μείνει ρετσινιά».

Κατέληξε, δε, λέγοντας ότι «στη δική μου θέση μπορεί να βρεθεί ο καθένας από εσάς. Όταν ακολουθούνται τέτοιες μεθοδεύσεις όπως οι σημερινές, πολλοί αθώοι μπορεί να οδηγηθούν σε αυτή τη θέση από πολιτικούς τους αντιπάλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου