Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2018

Καθηγητής έκανε cyber sex με 14χρονη μαθήτρια του




Ανέφερε στην απολογία τους διαλόγους που είχαν στο διαδίκτυο

Στις 13 Mαρτίου θα εξετασθεί η έφεση που άσκησε καθηγητής, που υπηρετούσε σε σχολικό συγκρότημα της δυτικής πλευράς της Ρόδου, για την ακύρωση απόφασης του πρωτοβάθμιου δικαστηρίου, με την οποία καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 3ετών με 3ετή αναστολή για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας 14χρονης μαθήτριας....

Όπως αναφέρει το dimokratiki.gr ο καθηγητής, που έχει καταδικαστεί από το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, σε τρίμηνη παύση, έκανε cyber sex με μαθήτρια, μέσω του διαδικτύου και συγκεκριμένα μέσω του λογαριασμού του, στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης facebook.

Οπως απεκάλυψε η «δημοκρατική», μια 14χρονη μαθήτρια, αφού απέστειλε αίτηµα φιλίας στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης του facebook, στον 37χρονο καθηγητή της και ο τελευταίος την πρόσθεσε στη λίστα των φίλων του, άρχισε να τον πολιορκεί.

Eκείνος αν και έδειχνε διστακτικός, γοητευµένος µάλλον από τις ερωτικές επιθυµίες της ανήλικης, την άφηνε να του λέει τα πιο απίθανα πράγµατα στις τακτές µυστικές επικοινωνίες που είχαν.
Ενώ πίστευε ότι η µαθήτρια του ήταν µόλις 14 ετών δεν δίστασε να ενεργήσει cyber sex µαζί της.

Οταν άρχισε η ανήλικη να γίνεται εξαιρετικά φορτική και ο ίδιος αντιλήφθηκε πλέον τους κινδύνους, προσπαθώντας να διορθώσει το ατόπηµά του, διαπίστωσε ότι η ανήλικη ήταν αποφασισµένη για όλα… ακόµη και να ενηµερώσει τους πάντες για τον έρωτά της.

Οι µεταξύ τους διάλογοι σοκάρουν και αποκαλύφθηκαν από τον ίδιο τον καθηγητή, που κλήθηκε σε απολογία, όταν η υπόθεση διέρρευσε και ενηµερώθηκε σχετικώς ο διευθυντής της Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, που τον κάλεσε για εξηγήσεις.

Ο καθηγητής έδωσε ο ίδιος αντίγραφο των συνοµιλιών που είχε µε την ανήλικη και στην πορεία διενεργήθηκε σε βάρος του πειθαρχική έρευνα που κατέληξε στην επιβολή της πειθαρχικής ποινής της προσωρινής παύσης τριών µηνών από τα καθήκοντά του, µε πλήρη στέρηση αποδοχών.

Aπό το περιεχόµενο των συνοµιλιών, που διήρκεσαν από την 29η Φεβρουαρίου 2012 έως 7η Μαρτίου 2012, προέκυψε ότι ο εκπαιδευτικός χρησιµοποίησε ανοίκειες και απρεπείς εκφράσεις κατά της ηθικής υπόστασης και αιδούς της ανήλικης µαθήτριας, που φοιτούσε στην Α’ Γυµνασίου, µε προτάσεις και µε εξιστόρηση πράξεων, που αφορούν τη γενετήσια ζωή και προσέβαλε την αιδώ της, ενώ κατά τη διάρκεια του διαλόγου του ανέχθηκε να λέγονται από την ανήλικη µαθήτρια εκφράσεις ανεπίτρεπτου ηθικού περιεχοµένου κατά τρόπο που απάδει απολύτως στο υπαλληλικό ήθος και ειδικότερα αυτό του εκπαιδευτικού, ιδίως αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι ο εν λόγω εκπαιδευτικός διδάσκει στο τµήµα, όπου φοιτά η ανήλικη και συνεπώς όφειλε να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή.

Αυτό που σοκάρει ακόµη περισσότερο είναι το γεγονός ότι στις µεταξύ τους συνοµιλίες η ανήλικη υποστηρίζει ότι είχε ερωτικές επαφές και µε άλλον καθηγητή.

Στο πλαίσιο της ποινικής έρευνας που διεξήχθη ο καθηγητής ισχυρίστηκε ότι σε καμία απολύτως έγγραφη συνομιλία του με την ανήλικη δεν περιέχονται χειρονομίες ή προτάσεις από την πλευρά του, που να αφορούν ασελγείς πράξεις.

Διατείνεται ότι τέτοιες προτάσεις έγιναν από την πλευρά της ανήλικης και συναντούσαν την σθεναρή του αντίδραση.

Υποστήριξε ακόμη ότι σε καμία περίπτωση η ανοχή σε τέτοιες προτάσεις δεν μπορεί να θεωρηθεί πρόταση ασελγών πράξεων, ενώ ισχυρίστηκε ότι δεν νοείται να προσβάλλει και μάλιστα βάναυσα, στη σφαίρα της γενετήσιας αξιοπρέπειας κάποιος, με την ανοχή του σε ασελγείς προτάσεις άλλου, όταν αυτός ο άλλος αποδεικνύεται ότι είναι αυτός που διατυπώνει αυτού του περιεχομένου τις προτάσεις.

Απολογούμενος ενώπιον του πρωτοβάθμιου δικαστηρίου παραδέχθηκε ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη αφέλεια της ζωής του, τονίζοντας ότι έχει πληρώσει την απερισκεψία του αυτή σε πολλά επίπεδα κυρίως όμως ψυχολογικά. Επεσήμανε ότι προέρχεται από οικογένεια εκπαιδευτικών και ότι το όνειρο της ζωής του ήταν να γίνει και ο ίδιος εκπαιδευτικός, προσθέτοντας ότι είναι άνθρωπος χαμηλών τόνων και ότι δεν επρόκειτο ποτέ να προχωρήσει στα όσα εξιστορούνται στους διαλόγους του με την ανήλικη.

Περιγράφοντας την ανήλικη τόνισε ότι ήταν πιο ανεπτυγμένη από τα παιδιά της τάξης της προσθέτοντας ότι ήταν συνεσταλμένη και ότι δεν ήταν επιμελής ως μαθήτρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου