Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2018

Βαρουφάκης: Εγώ είμαι από τα γεννοφάσκια μου αριστερός





Ο Γιάνης Βαρουφάκης, κατέθεσε σήμερα στον Άρειο Πάγο την ιδρυτική διακήρυξη του κόμματoς “ΜΕΡΑ 25” όπως είπε σε συνέντευξή του στον Alpha 989, διευκρινίζοντας ότι «είναι αναπόσπαστο κομμάτι του ευρωπαϊκού DiEM 25. Ο εκλογικός βραχίονας του DiEM 25 στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα το μεταφράζουμε και ως «Μέτωπο Ευρωπαϊκής Ρεαλιστικής Ανυπακοής».... Θεωρούμε ότι σήμερα, για να είσαι υπεύθυνος ευρωπαϊστής πρέπει να είσαι ανυπάκουος στις ανοησίες που επιβάλλει το κέντρο των Βρυξελλών και της Φρανκφούρτης σε όλη την Ευρώπη με αποτέλεσμα την αποδόμηση όλου του πολιτικού συστήματος».

Ο ίδιος σημείωσε πως «η χώρα είναι εγκλωβισμένη σε ένα καθεστώς χρεο-δουλοπαροικίας και προσποιούμαστε ότι θα βγούμε από αυτό με δανεικά και με μέτρα, τα οποία συρρικνώνουν και αναστέλλουν οποιαδήποτε σοβαρή ανάκαμψη. Αυτή η χώρα πρέπει να αναπνεύσει. Γι’ αυτό ήρθε το κόμμα μας».

«Εγώ είμαι από τα γεννοφάσκια μου αριστερός αλλά στο «Μέρα 25» υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι αριστεροί. Είναι «μετάλλιο τιμής» αυτό που είχε πει ο Τσίπρας για μένα, ότι είμαι καλός οικονομολόγος αλλά κακός πολιτικός…

Στην αίτηση έχουμε 200 ονόματα. Έχουμε από όλους τους χώρους, των τεχνών, της μουσικής, τον πανεπιστημιακό, έχουμε ανθρώπους που διαπρέπουν στο εξωτερικό στην ρομποτική, συγγραφείς. Έχουμε μια γκάμα ανθρώπων που συστρατεύονται. Όχι, δεν έχουν ασχοληθεί με την πολιτική. Δεν θέλουμε να είμαστε βουλευτές και δεν θέλουμε να είμαστε υπουργοί. Θα αναγκαστούμε να το κάνουμε, αν μας ψηφίσει ο ελληνικός λαός ως «αγγαρεία». Ως μια δουλειά που πρέπει να γίνει αλλά με στόχο να παραδώσουμε την σκυτάλη όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Η γνώμη μου είναι όποιος θέλει να γίνει υπουργός, να αποκλείεται. Είναι μια κοινωνική προσφορά», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.



Διαβάστε περισσότερα https://www.altsantiri.gr/parapolitika/varoyfakis-ego-eimai-apo-ta-gennofaskia-moy-aristeros/#ixzz5AaTDOgzF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου