Παρασκευή, Μαΐου 25, 2018

Ο Παππάς «απασφάλισε» για #perouka_gate: Δεν κινήθηκα νομικά λόγω της θέσης μου





«Οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι έχουν παραδεχθεί ότι μεταμφιέστηκαν και μας παρακολουθούσαν»

Ηχηρή ήταν η απάντηση του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά για την υπόθεση #perouka_gate, την οποία ανέσυρε από το «χρονοντούλαπο» ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξη Θεόδωρος Παπαθεοδώρου με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή....

«Αν δεν πρέπει μια φορά να υπάρχει δημοσιογραφικός εμετός, δεν πρέπει δέκα φορές να υπάρχει πολιτικός εμετός» απάντησε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς στον Θεόδωρο Παπαθεοδώρου.

«Υποτιμάτε τον εαυτό σας και εμένα με την ερώτηση για το #perouka_gate. Οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι έχουν παραδεχθεί ότι μεταμφιέστηκαν και μας παρακολουθούσαν. Δεν κινήθηκα νομικά εναντίον τους λόγω της θέσης μου», τόνισε μεταξύ άλλων στη συνέχεια στη Βουλή.

«Με εκπλήσσει ειλικρινά που αυτή η υπόθεση έγινε θέμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου», ανέφερε ο υπουργός ο οποίος ήταν πράγματι έκπληκτος.



Υποτιμάτε τον εαυτό σας και εμένα με την ερώτηση για το . Οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι έχουν παραδεχθεί ότι μεταμφιέστηκαν και μας παρακολουθούσαν. Δεν κινήθηκα νομικά εναντίον τους λόγω της θέσης μου.


Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/parapolitika/o-pappas-apasfalise-gia-perouka_gate-den-kinithika-nomika-logo-tis-thesis-moy/#ixzz5GVGOieet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου