Σάββατο, Ιουλίου 21, 2018

Μπουτάρης: Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ αλλά...



...δέχομαι τη στήριξη Τσίπρα...

Θα είναι ξανά υποψήφιος αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019, επανέλαβε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος χαρακτήρισε αξιέπαινη τη συμφωνία των Πρεσπών...

Μιλώντας στο TV100, αναφορικά με την υποψηφιότητά του είπε: «Είναι δυνατόν να μην είμαι; Ποτέ δεν έχω πει ότι δεν θα είμαι. Αλλά υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για το πώς θα προκύψει ο επόμενος υποψήφιος δήμαρχος. Θα υποβάλλω την υποψηφιότητά μου στην Πρωτοβουλία και αφού γίνει δεκτή, μετά θα είμαι και επίσημα υποψήφιος».

Ερωτηθείς για τη στήριξη που έλαβε από τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, την πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά και τον επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρο Θεοδωράκη, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης απάντησε ότι «στην Πρωτοβουλία δεν είμαστε κομματικοί. Εγώ δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ αλλά δέχομαι τη στήριξη Τσίπρα για να εκφράσουμε το δημοκρατικό μέτωπο στη Θεσσαλονίκη. Κάθε τέτοια στήριξη, όποιος κι αν πει ότι αυτός είναι ένας καλός δήμαρχος, είναι ευπρόσδεκτη».

«Δεν υπακούω εγώ στις εντολές που θα δώσει κάποιος αρχηγός κόμματος», τόνισε ο δήμαρχος.

Παράλληλα υπογράμμισε ότι μέγιστης σημασίας είναι η υποστήριξη των πολιτών της Θεσσαλονίκης και κανενός κόμματος. «Εμείς απευθυνόμαστε στην πόλη. Τα συμφέροντα των κομμάτων είναι διαφορετικά», τόνισε ο κ. Μπουτάρης.

Για συμφωνία Πρεσπών: Αξιέπαινη η προσπάθεια των δύο κυβερνήσεων

Για την συμφωνία των Πρεσπών χαρακτήρισε αξιέπαινη την προσπάθεια των δύο κυβερνήσεων για συμφωνία, καθώς -όπως σημείωσε- αλλάζει το όνομα μιας χώρας χωρίς να μεσολαβήσει πόλεμος. «Το θέμα είναι να μην θίγουμε ο ένας τον άλλον. Το ζητούμενο είναι σε βάθος χρόνου καμία από τις δύο χώρες να μη νιώθει ηττημένη. Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει ζήτημα με τον γεωγραφικό χαρακτηρισμό "Βόρεια". Η παγκόσμια εμπειρία δείχνει οτι θα παραμείνει έτσι (όπως Βόρεια Ιρλανδία, Βόρειο Βιετνάμ κλπ)», συμπλήρωσε.

Μιλώντας, εξάλλου, για τον «Κλεισθένη 1», ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τον χαρακτήρισε «χαμένη ευκαιρία για την αυτοδιοίκηση», εκφράζοντας την άποψή του ότι το ζήτημα των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων θα έπρεπε να έχει αποσυνδεθεί από τον εκλογικό νόμο...

newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου