Τρίτη, Ιουλίου 31, 2018

Σύζυγος γνωστού δημοσιογράφου η συντάκτρια οργισμένης επιστολής προς τον Τσίπρα;





Χρήστες του Twitter αφήνουν αιχμές για πολιτική εκμετάλλευση της πύρινης τραγωδίας


Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες μια φήμη – μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί – σχετικά με την ταυτότητα της συντάκτριας μιας οργισμένης επιστολής προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, η οποία φέρεται να είναι σύζυγος γνωστού δημοσιογράφου, φερόμενου ως συνεργάτη του Κυριάκου Μητσοτάκη.....


Αναλυτικότερα, η εν λόγω ανοιχτή επιστολή με τίτλο «Άκου να σου πω Αλέξη, τώρα που έθαψα τους νεκρούς μου», δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα «The President», τη γενική διεύθυνση της οποίας έχει ο πρώην συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά, Γιώργος Μουρούτης. Την επιστολή υπογράφει η «Αννίτα Π.».

Ωστόσο, από το Twitter ξεκίνησε μία ανεπιβεβαίωτη για την ώρα φημολογία, σύμφωνα με την οποία η «Αννίτα Π.» φέρεται να είναι σύζυγος του δημοσιογράφου Μπάμπη Παπαπαναγιώτου, με αρκετούς χρήστες του δημοφιλούς μέσου να αφήνουν αιχμές περί πολιτικής εκμετάλλευσης της πύρινης τραγωδίας ή ακόμα και σκύλευσης νεκρών.

Μετά τον σάλο, η «Αννίτα Π.» έστειλε ακόμη μία επιστολή στην ίδια ιστοσελίδα, το «The President», απαντώντας σε δημοσίευμα του «documentonews.gr», το οποίο έθετε ερωτήματα τόσο προς τη συντάκτρια, όσο και προς τον Μπάμπη Παπαπαναγιώτου.

Η απάντησή της:

«24ωρες μετά, τα λόγια οργής που ξεχείλισαν από μέσα μου χωρίς ίχνος υστεροβουλίας και πολιτικής καπηλείας – τα λόγια που δεν παίρνω πίσω – έγιναν viral.
Viral! Ένας όρος που δεν γνώριζα έμελλε να στοιχειώσει την επόμενη μέρα μια γυναίκας που πονάει βαθιά. Μιας γυναίκας που αγαπώ σέβομαι κ εκτιμώ πολύ !
Η απώλεια είναι τεράστια για έναν ΚΑΝΟΝΙΚΟ άνθρωπο… όχι για πολιτικούς κ δημοσιογράφους που έπαψαν να είναι κανονικοί εδώ και καιρό.
Όμως το κείμενο μιλά μόνο για το πως νιώθω εγώ, η Ανίτα Π. (με επώνυμο – διεύθυνση – κινητό) και ΟΧΙ η αγαπημένη μου φίλη.
Εγώ η Ανίτα Π. με διάφανη ζωή, προβλήματα, πείσμα κ θάρρος. Αυτά μου έμειναν να διδάξω στα παιδιά μου.
Δεν με λένε « Ανίτα Μουρούτη»
Κύριε «Ανίτα Βαξεβάνη – Αντιγραφέα» σας καλώ για φαγητό ( λένε ότι μαγειρεύω ωραία)να τα πούμε από κοντά !”
Σας παρακαλώ όμως να αφήσετε έξω την «στρατευμένη» πένα σας για να μην τρομάξουν τα παιδιά μου».




Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/parapolitika/syzygos-gnostou-dimosiografou-i-syntaktria-orgismenis-epistolis-pros-ton-tsipra/#ixzz5Mlk6x5vO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου