Σάββατο, Ιουλίου 14, 2018

#Survivorgr 2:Οι άγνωστες πτυχές της ζωής του Ηλία και τα προφητικά του λόγια όταν έμπαινε στο παιχνίδι






Ο Ηλίας Γκότσης, εδώ και λίγες ώρες έχει τον τίτλο του μεγάλου νικητή του Survivor 2 και μέχρι στιγμής το παιχνίδι επιβίωσης στην Ελλάδα είναι αντρική υπόθεση! Ας γνωρίσουμε όμως καλύτερα τον Μαχητή που κατάφερε να φτάσει στην κορυφή! ....


Ο Ηλίας, ο οποίος έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στην Αθήνα είναι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας και επειδή του αρέσει πολύ η δουλειά του ως personal trainer έχει τελειώσει πολλές ιδιωτικές σχολές πάνω στο αντικείμενό του. Μαζί με τον αδελφό του διαθέτουν στούντιο γυμναστικής και ασχολείται ιδιαίτερα με τη καλή σωματική υγεία και τη σωστή διατροφή. Όταν επιλέχθηκε ανάμεσα σε χιλιάδες κόσμου για να συμμετάσχει στο παιχνίδι, ο Ηλίας δήλωνε: «Δεν υπάρχει καμία δυσκολία που θα μπει εμπόδιο στο στόχο μου. Ο μόνος μου στόχος στο Survivor είναι η νίκη». Τα λες και προφητικά τα λόγια του μιας και από το ξεκίνημα του παιχνιδιού μέχρι και τον μεγάλο τελικό, ο Ηλίας παρέμεινε σταθερός στον στόχο του και απόλυτα συγκεντρωμένος προκειμένου να τον πετύχει.



Και για να τον γνωρίσουμε καλύτερα, ας θυμηθούμε μία ιδιαίτερη στιγμή του, πριν από περίπου έξι μήνες, και συγκεκριμένα στην παρουσίαση των παικτών στην εκπομπή ΕΔΩ πριν την πρεμιέρα του παιχνιδιού στον ΣΚΑΪ. Τότε, ο Ηλίας είχε δηλώσει:: «Ο λόγος που δήλωσα συμμετοχή στο Survivor είναι.. πίστευα ότι μου ταιριάζει ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και δεν ήθελα με τίποτα να το χάσω... Στόχος μου είναι να ανακαλύψω τα όριά μου, να δω μέχρι που μπορώ να φτάσω, να τα ξεπεράσω και να φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ». Επίσης είχε τονίσει τότε: «Πιστεύω ότι μπορώ να φτάσω μέχρι το τέλος του Survivor γιατί είμαι πεισματάρης και δε μου αρέσει ποτέ να χάσω... Φεύγοντας για το Survivor νιώθω ανυπομονησία να ζήσω αυτή την εμπειρία και περιμένω πως και πως να βρεθώ στην παραλία».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου