Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2018

«Ξερολούκουμο» ο Μαρκογιαννάκης...

 
«Βαθύτατα προσβεβλημένος» δήλωσε ο πρώην βουλευτής Χρήστος Μαρκογιαννάκης για τον αποκλεισμό του από τα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. στα Χανιά, αφήνοντας αιχμές για τον...
Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο ίδιος όμως αποκάλυψε πως ο πρόεδρος της ΝΔ του υποσχέθηκε θέση διοικητή σε όποια ΔΕΚΟ ή ανεξάρτητη Αρχή ζητήσει. Αντίδραση από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Μαρκογιαννάκης γνωστοποίησε επίσης τις ανεπίσημες επαφές του με άλλα κόμματα, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του σαν «ξερολούκουμο».

Μιλώντας στη «Νέα Τηλεόραση Κρήτης» ο πρώην υπουργός δήλωσε «πικραμένος και θυμωμένος» από το γεγονός ότι επί δυόμισι χρόνια ο κ. Μητσοτάκης αρνούνταν να τον δει για να του ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του όσον αφορά το πρόσωπό του.

Παράλληλα, ζήτησε από τον πρόεδρο της Ν.Δ. να γίνουν εσωκομματικές εκλογές για την ανάδειξη των υποψηφίων της, τονίζοντας ότι μαζί με την Ντόρα Μπακογιάννη το κόμμα θα «χτύπαγε ποσοστό 40%».

Ο ίδιος γνωστοποίησε τις ανεπίσημες επαφές του με άλλα κόμματα χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του σαν «ξερολούκουμο».

«Μόνο από ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Χρυσή Αυγή δεν έχω δεχθεί οχλήσεις. Δεν έχω συζητήσει με κανέναν, δεν σκέφτομαι κάτι τέτοιο», είπε ο κ. Μαρκογιαννάκης, αφήνοντας πάντως ανοιχτό ένα τέτοιο ενδεχόμενο σε περίπτωση που δεν αλλάξει στάση στο πρόσωπό του, το κόμμα.

«Στην πολιτική ποτέ δεν λες ποτέ. Αν συνεχίσει κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η εκτίμηση στο πρόσωπό μου είναι μηδενική και ότι η προσβολή των ανθρώπων που πιστεύουν στο πρόσωπό μου είναι απεριόριστη», είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος ο κ. Μαρκογιαννάκης υπογράμμισε ότι «εργάζεται και θα το πράξει εντονότερα, το επόμενο διάστημα, για το συμφέρον της Νέας Δημοκρατίας».

Πάρκινγκ στελεχών

Αντιδράσεις πάντως προκαλεί η αποκάλυψη Μαρκογιαννάκη πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης του πρότεινε να πάει διοικητής σε όποια ΔΕΚΟ ή ανεξάρτητη Αρχή θέλει, όταν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση, προκειμε΄νου να δεχτεί να μην είναι υποψήφιος βουλευτής.

«Μου αντιπρότεινε όποια ΔΕΚΟ θέλω ή Ανεξάρτητη Αρχή. Η πρόταση αυτή μου είχε μεταφερθεί και από κάποιον ευυπόληπτο πολίτη πριν από 15 ημέρες. Του είπα ότι… με βάζεις σε μία ΔΕΚΟ, με πολλαπλάσια ευθύνη απ’ ό,τι ως βουλευτής. Δεν δέχθηκα, γιατί δεν θέλω επαγγελματική αποκατάσταση. Έχω δουλειά. Και ένιωσα προσβεβλημένος, γιατί ντε και καλά πρέπει να εξαφανιστώ από τα Χανιά. Και βέβαια δεν θα ήθελα να βρεθεί κανείς να μου πει ότι τα οικονομάω σε μία “καρέκλα” μίας ΔΕΚΟ, παίρνοντας 15.000 ευρώ. Έχω χορτάσει αξιώματα, γιατί τα κέρδισα… Ήθελα σεβασμό και από τη Νέα Δημοκρατία να μου ανταποδώσει ό,τι έδωσα και να κρατήσω την αμφίδρομη σχέση με τους πολίτες…».

Ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε σήμερα το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ τονίζοντας:

Είναι πράγματι πολύ σύγχρονη η αντίληψη του Κυριάκου Μητσοτάκη για τον Δημόσιο Τομέα ως “πάρκινγκ” στελεχών, προκειμένου να ελέγξει την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός του. Ακόμα κι έτσι, όμως, δεν πείθει ούτε τους υποψήφιους προς “παρκάρισμα”, όπως τον Χρ. Μαρκογιαννάκη...

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου