Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18, 2018

Η... ζάλη και οι αιχμές...

 
Μπορείς να τις πεις και αιχμές για τον Αντένα κάποιες από τις αναφορές του Νίκου Χατζηνικολάου στην εκπομπή του, στον Real fm.

Το πρωί της Δευτέρας μαζί με την...
επισήμανση για τα ενδέκατα γενέθλια του ραδιοφωνικού σταθμού, είπε ότι αυτά συμπίπτουν με τη φετινή πρεμιέρα του στο βραδινό δελτίο τού Αντένα που θα αρχίζει στις 7.30 «νέα ώρα, ας ελπίσουμε ότι αυτή θα είναι η οριστική γιατί και εγώ λίγο έχω ζαλιστεί». Αυτό ήταν το πρώτο ελαφρύ καρφάκι. Ως τέτοιο μπορεί να ερμηνευτεί και το σχόλιο του ότι: «Όλες οι ώρες καλές είναι, σημασία έχει το περιεχόμενο του δελτίου να είναι αυτό που πρέπει, δηλαδή να είναι αντικειμενικό, να είναι αξιόπιστο και μαχητικό. Από τη πλευρά μου όσο μπορώ θα πιέζω γι’ αυτό».

Αλλά γιατί να χρειάζεται πίεση για να βγει ένα σωστό δελτίο, αντικειμενικό, αξιόπιστο και μαχητικό; Γιατί το ρήμα δεν ήταν «θα βοηθήσω», «θα προσπαθήσω και εγώ», «θα συντελέσω», αλλά ήταν «θα πιέζω;» Χρειάζεται πίεση στο κανάλι για να γίνει ιδανικό, ή προς το ιδανικό, δελτίο;

Ναι ακόμα περίπτωση

Με υπαινιγμό-καρφί έμοιαζε και μια αναφορά τού Χατζηνικολάου σε εκπομπή της προπερασμένης εβδομάδας, ότι δεν του έχει γίνει ακόμα πρόταση από τον Αντένα για να κάνει στο κανάλι στον τηλεοπτικό Ενικό του. Ανέφερε συγκεκριμένα, μολονότι «αρχικά μου είχε λεχθεί (...) ότι σκέπτονται πολύ σοβαρά να γίνει η εκπομπή αυτή τη σεζόν, δεν μου έχει πει κανένας τίποτα»

Και παλιότερα δεν έλειψαν οι υπαινιγμοί προς τον Αντένα. Όπως εκείνος τον περασμένο Μάιο, πάλι για τον Ενικό, ότι δεν του είχε προταθεί το ανέβασμα της εκπομπής στο κανάλι. «Αν μου προταθεί και υπάρχουν οι όροι και οι προϋποθέσεις να κάνω ελεύθερα τη δουλειά μου, μάλλον θα το αποδεχθώ», είπε τότε.

Γιατί χρειάστηκε να αναφέρει το αν υπάρχουν τα δεδομένα «να κάνω ελεύθερα τη δουλειά μου»; Δεν είναι αυτονόητη (θεωρητικά τουλάχιστον) η ελευθερία για τη δουλειά του δημοσιογράφου;

harddog

Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου