Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2018

«Κυριάκο, μην κουράζεσαι να μοιράζεις θέσεις στο δημόσιο» παρακινεί ο Πολάκης





Δεν τρως κουλούκι φλέμονα, γαυγίσεις δε γαυγίσεις

Τη «large-οσύνη» του Κυριάκου Μητσοτάκη στο μοίρασμα υψηλόβαθμων θέσεων στο δημόσιο, είπε να σχολιάσει -με τον δικό του τρόπο- ο Παύλος Πολάκης, μετά τα όσα αποκάλυψε ο πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Μαρκογιαννάκης για το deal που του προσφέρθηκε από τον αρχηγό του κόμματος....


«Στο ραντεβού ο πρόεδρος μου είπε ότι ήθελε να κάνει ανανέωση και έτσι εγώ δεν είχα θέση στο ψηφοδέλτιο… Μου πρότεινε θέσεις διοικητή σε ΔΕΚΟ ή άλλους οργανισμούς. Μου πρότεινε όποια ΔΕΚΟ θέλω ή οποία Ανεξάρτητη Αρχή θέλω. Του είπα πως έχω δουλειά και δεν θέλω επαγγελματική αποκατάσταση…. Εκεί σταμάτησε η κουβέντα», είπε αποκαλυπτικά ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, με τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας να παίρνει… θέση βολής.

«Ο αντικρατιστής Κυριάκος της ψευτοαριστείας, μοιράζει θέσεις διοικητών ΔΕΚΟ και Ανεξάρτητων Αρχών(!!) από τώρα για να πείσει π.χ. τον Μαρκογιαννάκη να μην κατέβει βουλευτής στα Χανιά!!!! (γιατί αν κατέβει θα περάσει τη Ντόρα σε ψήφους που θέλει να κατέβει στα Χανιά για να αντιμετωπίσει τη δική μας τετράδα-με το καλό να ορίσετε εδώ είμαστε). Κατά τα άλλα ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει το κράτος Βενεζουέλα!!!!

Ο Πολάκης ως Μαδούρο έδιωξε τους “άξιους” διοικητές των νοσοκομείων που είχαν διορίσει κάπως έτσι οι Σαμαροβενιζέλοι..

ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, έχετε φρυάξει που τρία χρόνια δεν μπορείτε να “κλείσετε δουλειές” και έχετε βγάλει ότι παρακρατικό διαθέτετε στη πιάτσα όπως προχθές στη Καλαμάτα.

Υ.Γ Κυριάκο μην κουράζεσαι να μοιράζεις θέσεις γιατί όπως λέει και μια παροιμία του τόπου μου: Δεν τρως κουλούκι φλέμονα, γαυγίσεις δε γαυγίσεις», έγραψε στον λογαριασμό του στο Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου