Πέμπτη, Οκτωβρίου 18, 2018

Παπαγγελόπουλος: Είμαι περήφανος για τις απόψεις μου, παραμένουν οι ίδιες – Δεν εννοούσα την Χρυσή Αυγή





Για πλήρη διαστρέβλωση από τη ΝΔ όσων είχε αναφέρει προχθές στη Επιτροπή της Βουλής σχετικά με το «πογκρόμ» διώξεων της προηγούμενης κυβέρνησης που έγιναν για πολιτικούς λόγους, μίλησε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης, Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, κατά την δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου για το Πόθεν Έσχες και άλλες διατάξεις.



Ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης, Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «για τις ιδέες μου είμαι περήφανος και δεν σκοπεύω να τις αλλάξω, είναι οι ίδιες όταν ήμουν εισαγγελέας και δεν σκοπεύω να τις αλλάξω τώρα επειδή είμαι υπουργός της κυβέρνησης …».
Ο Δημήτρης Παπαγγελόπουλος είπε ότι η φράση του ήταν πως «η προηγούμενη κυβέρνηση προχώρησε σε «πογκρόμ συλλήψεων επιχειρηματιών και όχι μόνο, με εντάλματα συλλήψεως, για επικοινωνιακός λόγους» τονίζοντας ότι δεν εννοούσε τις διώξεις των μελών της Χρυσής Αυγής αλλά επιχειρηματιών που είχαν χρέη στο Δημόσιο και το «μόνο» πήγαινε σε πολίτες».
Μάλιστα, ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης εξήγησε ότι την δεικτική αυτή αναφορά την έκανε, καθώς αυτό που εμμέσως ήθελε να καταδείξει είναι ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις, ενώ είχαν μια διάταξη που προέβλεπε ότι τα χρέη στο δημόσιο είναι συνεχές έγκλημα και άρα μπορούσε να συλληφθεί οποιαδήποτε στιγμή για επικοινωνιακούς λόγους προχωρούσαν σε συλλήψεις …» και στηλίτευσε ότι το κράτος περνούσε χειροπέδες σε δυστυχισμένους ανθρώπους λόγω χρεών και μάλιστα μπροστά στα παιδιά τους και τους οδηγούσαν με τη διαδικασία των αυτόφωρων στη φυλακή. Παράλληλα εξέφρασε την άποψη, ότι σε αυτές τις περιπτώσεις οι άνθρωποι αυτοί δεν θα πρέπει να φυλακίζονται αλλά να εκτίουν εναλλακτικές ποινές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου