Πέμπτη, Οκτωβρίου 18, 2018

Next Top Model: Παίκτρια έπαθε πανικό στην πισίνα και παραλίγο να πνιγεί. Posted by kalinda


Μια εμπειρία της από το παρελθόν την εμποδίζει να μπαίνει στο νερό. Όπως αποκάλυψε η Βίκυ Καγιά, η Σοφία Ζαχαριάδου λίγο έλειψε να πνιγόταν όταν ήταν μικρή. Η δοκιμασία της φωτογράφησης μέσα στην πισίνα, αποδείχτηκε πραγματική δοκιμασία για εκείνη.

«Όταν πάτησα το πόδι μου μέσα στην πισίνα, νόμιζα ότι θα φύγω από εγκεφαλικό. Δεν μπορούσα να προχωρήσω προς τα κάτω. Είχε θολώσει τόσο πολύ το μυαλό μου και φοβόμουν τόσο πολύ να μπω μέσα στο νερό που ζήτησα από τον διασώστη να έρθει αν μπορεί και να με πάει προς τα μέσα», είπε η Σοφία Ζαχαριάδου, η οποία έμεινε αρκετή ώρα μέσα στο νερό προσπαθώντας να βρει το κουράγιο να βουτήξει μέσα και το κεφάλι της.

«Το καημένο, έχει πανικό με το νερό. Παθαίνει κρίσεις πανικού γιατί όταν ήταν μικρή παραλίγο να πνιγεί», σχολίασε η Βίκυ Καγιά βλέποντας την προσπάθεια της.

Παρά το κουράγιο που της έδωσε και η μέντοράς τους Έλενα Χριστοπούλου, η Σοφία δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία. «Μου είχε κοπεί η ανάσα. Η καρδιά μου ξεκίνησε να χτυπά πάρα πολύ γρήγορα. Τα χέρια μου είχαν μουδιάσει. Είχε στεγνώσει το λαρύγγι μου. Πραγματικά νόμιζα ότι θα πεθάνω», εξομολογήθηκε η Σοφία Ζαχαριάδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου