Σάββατο, Οκτωβρίου 20, 2018

Νέες αποκαλύψεις για το κύκλωμα αστυνομικών – «Μου ζητούσαν να πουλάω τσιγάρα και τους έδινα λεφτά» (video)




Φρουρούμενος χωρίς τραύματα στα αυτιά, όπως ισχυριζόταν, νοσηλεύεται ο αστυνομικός που κατήγγειλε τον ξυλοδαρμό του από Πακιστανούς σε διαμέρισμα στη Νίκαια
Οι αρχές ερευνούν τη συμμετοχή του αστυνομικού σε συμμορία και αναζητούν ακόμα τρία άτομα τα οποία καταγγέλλουν οι Πακιστανοί ότι τους λήστεψαν
Καταγγελία – «φωτιά» Πακιστανού που υποστηρίζει ότι αστυνομικοί του ζητούσαν να πουλάει λαθραία τσιγάρα ενώ τον επιστράτευαν σε ρόλο… μεταφραστή για εκβιασμούς σε κρατούμενους

Επισήμως διαφορετική διάσταση στην υπόθεση καταγγελλόμενου ξυλοδαρμού άνδρα της κρατικής ασφάλειας από Πακιστανούς στη Νίκαια, δίνει η σύλληψη του αστυνομικού όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος πλέον.

Η έρευνα των «αδιάφθορων» της ΕΛ.ΑΣ. προχωρά μεθοδικά και σε βάθος και ενώ σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του 34χρονου αστυνομικού που βαρύνεται με την κατηγορία της ληστείας κατά συναυτουργία και νοσηλεύεται φρουρούμενος με τραύματα στη γνάθο.

Έχει δεχτεί χτυπήματα, με «γυμνά» χέρια στο πρόσωπο. Δε φέρει, όμως, τραύματα στα αυτιά, όπως ισχυριζόταν ενώ δεν έχει σημάδια κακοποίησης στο υπόλοιπο σώμα.

Οι επτά Πακιστανοί οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πειραιά ξυπόλυτοι. Οι αρχές ερευνούν τη συμμετοχή του αστυνομικού σε συμμορία και αναζητούν ακόμα τρία άτομα τα οποία καταγγέλλουν οι Πακιστανοί ότι τους λήστεψαν.

«Με μαχαίρια μπήκανε. Με δύο μαχαίρια. Όλοι με κουκούλες για να πάρουν τσιγάρα και λεφτά», λένε στην κάμερα του Alpha Πακιστανός.

Ενδεικτικό της τροπής που έχει πάρει το συγκεκριμένο επεισόδιο είναι πως το χειρίζεται η Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. Στο επίκεντρο των ερευνών βρίσκονται πέντε τουλάχιστον πέντε ληστείες στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά από τέσσερις άνδρες με καλυμμένα τα πρόσωπά τους που δήλωσαν αστυνομικοί. Όπως καταγγέλλουν, αντί να κάνουν έρευνα… τους λήστευαν.

Καταγγελία – «φωτιά»

«Είναι από το Αστυνομικό Τμήμα (…) Τον λένε (…) Μου έφερε ένα τσουβάλι με 18 “κομμάτια” (κούτες λαθραία) τσιγάρα. Μου είπε: “πάρ’το. Πούλησε το, τα μισά δικά σου, τα άλλα μισά δικά μου“. Εγώ πήρα το τσουβάλι και το πούλησα σε έναν φίλο μου. Μου έδωσε 180 ευρώ. Την επόμενη μέρα ήρθε ο αστυνομικός με ρώτησε: “πόσα ευρώ τα πούλησες”. Του είπα: “180 ευρώ”. Μου είπε: “Δώσε μου τα 100 και κράτα τα 80 εσύ“», αποκαλύπτει στον Alpha ένας ακόμη Πακιστανός.

«Μετά από μία εβδομάδα, 10 μέρες, μου έφερε ένα τσουβάλι με λαθραία DVD. Μου τηλεφώνησε και μου είπε: “Αχμέτ, έλα στο αστυνομικό τμήμα”. Ο ίδιος αστυνομικός. Εγώ πήγα στο αστυνομικό τμήμα και είχε μέσα τρία άτομα. Πακιστανούς που ήταν μέσα στο κρατητήριο. Μου είπε: “Πες τους να μου δώσουν 500 ευρώ για να τους αφήσω ελεύθερους“. Μου ζήτησε να κάνω μετάφραση», είπε.



Βίντεο: Alpha





Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/nees-apokalypseis-gia-to-kykloma-astynomikon-moy-zitoysan-na-poylao-tsigara-kai-toys-edina-lefta-video/#ixzz5UOoiCAmU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου