Τετάρτη, Νοεμβρίου 14, 2018

Πρόταση νόμου για τα απόρρητα κονδύλια θα καταθέσει ο Κοτζιάς – «Έχω δεχθεί απειλές από επώνυμους»





Μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε ο πρώην υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, μιλώντας μεταξύ άλλων για τα απειλητικά μηνύματα που έχει δεχτεί, για το παρασκήνιο της παραίτησης του, το πολυσυζητημένο υπουργικό συμβούλιο και τη σχέση του με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο.


«Δεν είχα στήριξη από κανέναν υπουργό. Ο μισός ΣΥΡΙΖΑ ήταν εναντίον μου. Επειδή δεν μίλαγα; Είμαι ον πολιτικό, όχι πολιτικός καριέρας. Κάποιοι ήθελαν μια πολιτική διαφορά να γίνει προσωπική διαφορά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κοτζιάς στη συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του News 24/7.

Για το πολυσυζητημένο υπουργικό συμβούλιο και τη σχέση του με τον Πάνο Καμμένο, ο κ. Κοτζιάς ανέφερε πως όταν κάποιος υπονομεύει την κυβερνητική πολιτική πρέπει να υπάρχει δημόσια υπεράσπισή της, κάτι το οποίο δεν έγινε. Είπε ότι ο πρωθυπουργός «έκανε τον Πόντιο Πιλάτο» στο υπουργικό» και πως είναι φτηνιάρικο πολιτική διαφωνία να ανάγεται σε προσωπική διαμάχη.

«Σέβομαι την πολιτική διαφωνία αλλά είναι φτηνιάρικο να ανάγονται σε προσωπικές διαμάχες. Ο Πλουμπίδης δεν πήγε στο εκτελεστικό απόσπασμα επειδή κάποιος δεξιός τον έβριζε. Ο πρωθυπουργός με στήριζε μέχρι που ήρθε η σύγκρουση με τον Π. Καμμένο και έκανε τον Πόντιο Πιλάτο. Ζήτησα τα πρακτικά εκείνου του υπουργικού συμβουλίου, ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης μου είπε ότι δεν γίνεται, κρατιούνται λίγο καιρό μετά γίνεται μια σύνοψη και πάνε στο αρχείο. Μου έκανε εντύπωση ότι μετά το υπουργικό συμβούλιο κανείς δεν έκανε κριτική στον κ. Καμμένο αλλά σε μένα. Τους είπα ότι αν ήμουν μέλος του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα τον άφηναν να μου επιτεθεί μ αυτό τον τρόπο. Κανείς δεν με υπερασπίστηκε».

«Ας κάνουμε έναν καλό έλεγχο σε όλα τα υπουργεία για τα απόρρητα κονδύλια»

«Για τον Σόρος ο Πάνος Καμμένος είπε ότι έδωσε 50 εκ για να κάνουμε εξαγορές στα Σκόπια και ότι έχει διασύνδεση με κάποια εταιρεία με την οποία συνεργάζεται το υπουργείο Εξωτερικών, το οποίο ανήκει στην κυβέρνηση. Ας κάνουμε έναν καλό έλεγχο σε όλα τα υπουργεία για τα απόρρητα κονδύλια. Θα καταθέσω σχετική πρόταση νόμου. Στο Μακεδονίας-Θράκης δεν έπρεπε να υπάρχουν απόρρητα κονδύλια. Δεν ξέρω ποια ανάγκη εσωτερική υποχρέωσε τον πρωθυπουργό να πει ότι με ενθάρρυνε να πάω στον εισαγγελέα. Εγώ του ανακοίνωσα ότι θα πάω και μου είπε κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αυτό δεν είναι εντολή», τόνισε στη συνέχειας στο ραδιόφωνο του News24/7.

«Έχω δεχθεί απειλές με σφαίρες, με αίματα»

Στις απειλές που έχει δεχτεί κατά καιρούς λόγω της Συμφωνίας των Πρεσπών αναφέρθηκε στη συνέχεια ο πρώην ΥΠΕΞ.

«Στις νόμιμες και δημοκρατικά αναγκαίες διαδηλώσεις εναντίον της συμφωνίας των Πρεσπών υπήρχαν συνθήματα, όπως φέρτε τα όπλα να μπούμε στα Σκόπια, ενάντια στο διεθνές δίκαιο, στην Ενδιάμεση Συμφωνία, στις σχέσεις καλή γειτονίας. Δεν έπρεπε κάποιος εισαγγελέας να ζητήσει λογαριασμό; Έχω δεχτεί απειλές με σφαίρες, με αίματα, με χώματα. Το έχω καταγγείλει, η έρευνα δεν έχει προχωρήσει. Με απειλές και εκβιασμούς προσπάθησαν να εμποδίσουν την επικύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών.
Υπάρχει ενιαίο κέντρο. Πιθανώς χρηματοδοτούνται από παρακρατικές δομές, ίσως από κάποιους περίεργους Ελληνοαμερικάνους, από περίεργους επιχειρηματίες, αυτοί που παίρνουν τα λεφτά ξέρουν από πού τα παίρνουν» τόνισε όλο νόημα ο πρώην ΥΠΕΞ.



Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/politiki/protasi-nomoy-gia-ta-aporrita-kondylia-tha-katathesei-o-kotzias-echo-dechthei-apeiles-apo-eponymoys/#ixzz5WpHHmomh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου