Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2018

Ο Ριχάρδος μιλάει πρώτη φορά μετά την αποφυλάκισή του: Σημασία έχει ότι αποδείχτηκε η αθωότητά μου





Την πρώτη του συνέντευξη μετά τη φυλάκιση του για την υπόθεση της λαθρεμπορίας χρυσού έδωσε ο γνωστός ιδιοκτήτης αλυσίδας ενεχυροδανειστηρίων Ριχάρδος.

«Όλο αυτό ήταν μία παραπλάνηση δεν θέλω να κατηγορήσω ανθρώπους, δεν είναι τέλειοι όλοι οι άνθρωποι. Λάθη γίνονται, οπότε ποιος είμαι εγώ να κρίνω τους άλλους ανθρώπους; Σημασία έχει ότι αποδείχτηκε η αθωότητά μου. Τα καταστήματά μου λειτουργούν κανονικά είναι όλα νομιμότατα», ανέφερε χαρακτηριστικά στο Νέο Κανάλι Έψιλον.






Σημειώνεται ότι την πύλη των φυλακών Ναυπλίου πέρασε το απόγευμα της Παρασκευής ο Ριχάρδος, αφού κατέβαλε το ποσό της εγγύησης των 200.000 ευρώ.

Μαζί με τον Ριχάρδο ελεύθεροι θα αφεθούν και άλλοι 7 κρατούμενοι για την υπόθεση του χρυσού, ενώ εκτός από την εγγυοδοσία, στον Ριχάρδο όπως και στον τούρκο φερόμενο ως υπαρχηγό της οργάνωσης, επιβλήθηκαν και περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους τις πρώτες 5 ημέρες κάθε μήνα.

Για τους υπόλοιπους έξι κατηγορούμενους ορίστηκαν περιοριστικοί όροι, χωρίς εγγύηση.





Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/o-richardos-milaei-proti-fora-meta-tin-apofylakisi-toy-simasia-echei-oti-apodeichtike-i-athootita-moy/#ixzz5Zsgb1kMs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου