Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2018

Φλαμπουράρης: Έχω δεχθεί δυο επιθέσεις σπίτι μου αλλά δεν το εκμεταλλεύτηκα πολιτικά!




Σε μια «εξίσωση» προχώρησε ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης για να τα καταδείξει την πολιτική διαφορά με την οποία αντιμετωπίζει η αριστερά από την δεξιά τις βομβιστικές επιθέσεις.

Ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης μιλώντας από το βήμα της Ολομέλειας στον προϋπολογισμό, αναφέρθηκε στην επίθεση στις εγκαταστάσεις του ΣΚΑΙ και αφού την καταδίκασε είπε ότι υπάρχει μια διαφορά ως προς την αντίδραση.



Ο κ. Φλαμπουράρης ανέφερε χαρακτηριστικά πως «και εγώ έχω υποστεί στο σπίτι του δύο φορές τέτοιες επιθέσεις αλλά εγώ τις αντιμετώπισα με πολιτικό πολιτισμό και δεν προσπάθησα να την εκμεταλλευτώ πολιτικά» Αυτή είπε είναι η δική μας διαφορά με την δική σας διαφορά, δείχνοντας τα έδρανα της ΝΔ, ότι εσείς προσπαθείτε να εκμεταλλευτείτε πολιτικά αυτή την επίθεση…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου