Πέμπτη, Ιανουαρίου 17, 2019

#GNTM Μέγκι Ντρίο: Σταμάτησα το σχολείο για ένα χρόνο λόγω bullying - ΒΙΝΤΕΟ




Μέγκι Ντρίο: Χωρίσαμε και μου είπε «Αλβανίδα, πήγαινε πίσω στη χώρα σου» (video)

Η Μέγκι Ντρίο μίλησε στον Γρηγόρη Αρναούτογλου για το bullying που έχει βιώσει και συνεχίζει να βιώνει όλα αυτά τα χρόνια για την καταγωγή της από την Αλβανία και αποκάλυψε ότι σταμάτησε το σχολείο για έναν χρόνο και έδωσε τις εξετάσεις μέσω internet λόγω αυτού.


Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την εκπομπή του ΑΝΤ1:










Καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο The 2night Show ήταν η Μέγκι Ντρίο. Η πρώην παίκτρια του GNTM μίλησε μεταξύ άλλων για τα ρατσιστικά σχόλια που έχει ακούσει όλα αυτά τα χρόνια που ζει στην Ελλάδα για την αλβανική της καταγωγή.


«Με έδειχναν κι έλεγαν «αυτό είναι Αλβανάκι»

«Ζω 12 χρόνια στην Ελλάδα. Βίωσα bullying στα 18-19 μου. Με έδειχναν κι έλεγαν «αυτό είναι Αλβανάκι, Αλβανίδα», κάτι τέτοια σχόλια που με στεναχωρούν πάρα πολύ και τα άκουσα και τώρα, μετά το παιχνίδι.



Τώρα με κράζανε πάρα πολύ για την καταγωγή μου «πήγαινε πίσω στη χώρα σου». Εγώ δεν ντράπηκα ποτέ και δεν έκρυψα την καταγωγή μου είπε μεταξύ άλλων η Μέγκι.
Όλοι είμαστε ίσοι και δεν πρέπει στην εποχή μας να μιλάμε για καταγωγές. Έχω ακούσει άνθρωπο να λέει «δεν θέλω να μιλήσω στην κοπέλα γιατί είναι Αλβανίδα», έχω ακούσει άνθρωπο να λέει «δεν θα πήγαινα ποτέ με αυτή την κοπέλα γιατί είναι από την Αλβανία». Λόγω bullying σταμάτησα το σχολείο στην Τρίτη λυκείου και έδωσα τις εξετάσεις μέσω internet.
Ακόμα και στην τελευταία μου σχέση, στο τέλος όταν όλα χάλασαν, πάλι μου έκανε σχόλια για την καταγωγή μου. Μου είπε «Αλβανίδα, πήγαινε πίσω στη χώρα σου». Ο άνθρωπος που είχα 2,5 χρόνια δεσμό. Αυτό το σχόλιο με πόνεσε πάρα πολύ», είπε μεταξύ άλλων η Μέγκι Ντρίο.

Γιατί «τα έβαλε» με τη Γερμανού

Εκνευρισμένη με τη Ναταλία Γερμανού είναι η πρώην παίκτρια του GNTMΜέγκι Ντρίο.
Η παρουσιάστρια του Alpha είχε είχε πει προ ημερών στον αέρα της εκπομπής της ότι έχει μάθει πως η Μέγκι Ντρίο, για να πάει στο Survivor, έχει ζητήσει ως αντάλλαγμα να έχει δική της εκπομπή στον ΣΚΑΪ.
«Έμαθα από πηγή αρκετά έγκυρη ότι αυτό που ζήτησε η Μέγκι για να πάει στο Survivor είναι να έχει δική της εκπομπή», είχε πει χαρακτηριστικά η Ναταλία Γερμανού.
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει από τη Μέγκι Ντρίο.
Η πρώην παίκτρια του Greece’s Next Top Model βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Λούης Night Show» στον Alpha Κύπρου και δήλωσε για το συγκεκριμένο θέμα:
«Ο κόσμος λέει ότι θα το έκανα αυτό για τα λεφτά, ότι ζήτησα και μια εκπομπή άκουσα από τη Ναταλία Γερμανού. Πότε Ναταλία μου ζήτησα εκπομπή; Ποτέ δεν ζήτησα εκπομπή. Θέλω να ενημερώνεστε λίγο καλύτερα γενικά. Έχουν πει πάρα πολλά για το όνομά μου και ούτε τα μισά ισχύουν», είπε η Μέγκι Ντρίο.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου