Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2019

Σοκάρει η Έλενα Χριστοπούλου στην αγωγή διαζυγίου της – Δεν θα πιστεύετε γιατί κατηγορεί τον Καλλίτση VIDEO





Η Έλενα Χριστοπούλου στην αγωγή διαζυγίου που κατέθεσε κατηγορεί τον Πάνο Καλλίτση για αναλήψεις ύψους 60.000 ευρώ από τον λογαριασμό της.

Το έθνος δημοσίευσε την αγωγή της Έλενας Χριστοπούλου και συγκεκριμένα αναφέρει: «Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ο εναγόμενος είχε ιδιαίτερη σχέση με τα χρήματα. Αν κι εγώ ήμουν υπεύθυνη για το κλείσιμο του ταμείου εκείνος έπαιρνε τα έσοδα και τα κατέθετε σε προσωπικούς του λογαριασμούς στους οποίους εκ των υστέρων πληροφορήθηκα ότι έβαζε συνδικαιούχους μέλη της πατρικής οικογένειάς του, έτερο μέρος αυτών έβαζε σε θυρίδες και τα υπόλοιπα σε σημεία που μόνο εκείνος γνώριζε».

Και συνέχισε αποκαλύπτοντας πράγματα για τη σχέση τους. «Μου έλεγε ότι είμαι παραπάνω βαριά από όσο πρέπει περισσότερο ψηλή από όσο πρέπει, ότι δεν προσέχω τον εαυτό μου, ότι δεν του άρεσαν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προσώπου μου».


».









Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/lifestyle/sokarei-i-elena-christopoyloy-stin-agogi-diazygioy-tis-den-tha-pisteyete-giati-katigorei-ton-kallitsi/#ixzz5dHHq0xgZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου