Τετάρτη, Φεβρουαρίου 20, 2019

Στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ η κόρη της Άννας Παναγιωταρέα




Στο "γαλάζιο" ψηφοδέλτιο των ευρωεκλογών θα βρίσκεται η κόρη της γνωστής δημοσιογράφου, Άννας Παναγιωταρέα.


Η Ελένη Παναγιωταρέα βρίσκεται ανάμεσα στις 15 επιλογές του Κυριάκου Μητσοτάκη για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ, όπως ανακοίνωσε και επίσημα η Πειραιώς.

Η κόρη της γνωστής δημοσιογράφου αναφέρει στο προσωπικό της σημείωμα:


«Είμαι πολιτικός επιστήμων-οικονομολόγος με μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Το ερευνητικό μου έργο αφορά τη ζώνη του ευρώ και ειδικότερα την οικονομική διακυβέρνηση, τις χρηματοοικονομικές κρίσεις και κρίσεις χρέους, τη δημοκρατική νομιμοποίηση θεσμών, καθώς και ζητήματα πολιτικής οικονομίας.


Μελέτες μου έχουν παρουσιαστεί σε σημαντικούς συλλογικούς τόμους, όπως ‘Economic Crisis and Structural Reforms in Southern Europe’ (Routledge). Εργάστηκα επί χρόνια ως οικονομολόγος στο χρηματοοικονομικό τομέα, ενώ συμβουλεύω τακτικά ξένους θεσμικούς επενδυτές και διεθνείς εταιρείες διαχείρισης πολιτικού κινδύνου. Ερευνήτρια στο Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΛΙΑΜΕΠ), έχω συμμετάσχει σε σειρά Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

Την εμπειρία που έχω αποκομίσει στην ανάλυση και διαμόρφωση πολιτικής, μέσα από την πολυετή συμμετοχή μου σε πανευρωπαϊκά δίκτυα ερευνητών-ακαδημαϊκών, θέλω να τη διοχετεύσω σε ισχυρή και αποτελεσματική εκπροσώπηση των εθνικών μας συμφερόντων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Οι Ευρωεκλογές αυτές θα κρίνουν την κατεύθυνση της Ευρώπης, και επομένως και τη θέση μας σ᾽ αυτήν. Πιστεύω ότι με μια δυνατή ομάδα και με ένα αξιόπιστο πρόγραμμα θα διεκδικήσουμε την ισότιμη και δίκαιη συνεργασία με τους εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου