Τετάρτη, Μαρτίου 13, 2019

Παίκτρια του «#PowerofLovegr» αποκάλυψε πως η μητέρα της ήταν όμηρος στην λεωφορειοπειρατεία του 1999





Μία συγκλονιστική αποκάλυψη έκανε η ....Μαρία Σοφία Κρυστάλλη πριν λίγες ώρες στην Μαρία Μπακοδήμου. Η παίκτρια του «Power of Love» με δάκρυα στα μάτια μίλησε για τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε τον τελευταίο καιρό για μία ανάρτηση που είχε κάνει στο παρελθόν στο twitter.

Η Μαρία Σοφία είχε κάνει κάποια δημοσίευση που έλεγε πως η μητέρα της ήταν όμηρος στην λεωφορειοπειρατεία – που συγκλόνισε όλο το Πανελλήνιο το 1990 – που είχε κάνει ο Αλβανός Φλαμούρ Πίσλι με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας όμηρος. Η παίκτρια του «POL» λέει πως από όταν βρήκαν αυτή την δημοσίευση της κάποιοι χρήστες του twitter, την αποκαλούν ρατσίστρια και πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.




«Δεν είχα σκοπό να το πω γιατί αρχικά αφορά τη μητέρα μου και δεν ήξερα αν ήθελε να το πω. Δεν θέλω να λένε τώρα ότι βρίσκω δικαιολογίες ή ότι τα έχω βγάλει από το μυαλό μου. Μπορούν να πουν διάφορα. Είχε γίνει μια λεωφορειοπειρατία το 1999, λογικά θα το θυμάστε γιατί είχε γίνει και μεγάλος ντόρος. Είχε έναν Έλληνα νεκρό και παραλίγο να βρεθεί και η μητέρα μου νεκρή. Από τις φωτογραφίες που υπάρχουν τότε είναι ο Γιώργος Κουλούρης (ο οποίος βρέθηκε νεκρός), ένας Αλβανός και η μητέρα μου. Όταν είχε φτάσει το λεωφορείο στην Αλβανία βγήκε ο Γιώργος Κουλούρης ο οποίος έπεσε κάτω και τον πυροβόλησαν και αμέσως από μετά πίσω του έπεσε η μητέρα του και κάποιος φώναξε: «Μην πυροβολείτε είναι γυναίκα». Εγώ ήμουν 5 χρονών τότε και το έβλεπα στην τηλεόραση. Η μαμά μου βγήκε με σφαίρα κανονικά. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με την Αλβανία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου