Παρασκευή, Απριλίου 26, 2019

Ο Λυκουρέζος μιλά για τη σύλληψή του – «Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου»




Αρνείται κάθε εμπλοκή με τη μαφία των φυλακών ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος
«Δεν περίμενα ποτέ ότι θα φτάσω στο σημείο να γίνω και συνήγορος του εαυτού μου», δηλώνει

Για την εμπλοκή του στην υπόθεση της μαφία των φυλακών, αλλά και για τη διαμάχη του με την Κατερίνα Παπακώστα, μίλησε ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξανδρος Λυκουρέζος, στις εφημερίδες ΝΕΑ και Παραπολιτικά.

Ο κ. Λυκουρέζος επανέλαβε για ακόμα μία φορά πως δεν έχει καμία σχέση ούτε εμπλοκή στην υπόθεση της μαφίας των φυλακών. «Έχασα κυριολεκτικά τη γη κάτω από τα πόδια μου. Αδυνατούσα να αντιληφθώ γιατί οι αστυνομικές αρχές με κυνηγούσαν μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας για να με συλλάβουν», δήλωσε.

«Παραδόξως, αντιμετώπισα το ζήτημα με ψυχραιμία», συνέχισε. «Δεν περίμενα ποτέ ότι θα φτάσω στο σημείο να γίνω και συνήγορος του εαυτού μου», πρόσθεσε στα ΝΕΑ ο δικηγόρος.

Αναφερόμενος στην κόντρα με την Κατερίνα Παπακώστα ο κ. Λυκουρέζοςείπε στα Παραπολιτικά ότι θα επιμείνει με την αγωγή που έχει καταθέσει εναντίον της Κατερίνας Παπακώστα. «Επιμένω στην αγωγή για τις δηλώσεις της κας Παπακώστα. Θεωρώ ότι η τοποθέτηση που έκανε προσέβαλλε βάναυσα το τεκμήριο της αθωότητάς μου. Η διευκρίνηση δεν με ικανοποίησε», λέει ο γνωστός δικηγόρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου