Παρασκευή, Απριλίου 26, 2019

Για τα μάτια του Λαγού...




Δημήτρης Ψαρράς

Ο αποκλεισμός από το ευρωψηφοδέλτιο της Χρυσής Αυγής τού μέχρι χτες προβεβλημένου στελέχους της Γεώργιου Επιτήδειου είναι το πιο πρόσφατο σημάδι ότι η...
ναζιστική οργάνωση έχει συμβιβαστεί με την ιδέα πως επίκειται η βαριά καταδίκη της ηγεσίας της και επομένως αναζητά τρόπους να «δραπετεύσει», μέσω της ασυλίας που της παρέχει το Ευρωκοινοβούλιο.

Με επιστολή του προς τον Τύπο που φέρει ημερομηνία 23.4, ο αντιστράτηγος ε.α. Επιτήδειος δηλώνει ότι αποχωρεί από τον «Λαϊκό Σύνδεσμο Χρυσή Αυγή» και βάλλει ανοιχτά εναντίον τού μέχρι προχτές «Αρχηγού» του.

Μιλά για «γεγονότα που συνέβησαν στο παρασκήνιο, κατά τα οποία αντιμετωπίστηκα με τρόπο ο οποίος με προσέβαλε, κάτι που δεν ανέμενα», και καταγγέλλει ότι ο Μιχαλολιάκος τού φέρθηκε με «τρόπο απαξιωτικό», με συνέπεια να του «έχουν δημιουργηθεί διλήμματα». Η κατάληξη είναι να δηλώνει ότι «δεν έχει νόημα να συνεχίσω να δραστηριοποιούμαι σε έναν πολιτικό χώρο όπου δεν εκτιμώνται το έργο και η προσφορά μου αλλά άλλα πράγματα».

Η ουσία της υπόθεσης

Και εδώ μπαίνουμε στην ουσία της υπόθεσης. Ποια είναι αυτά τα «άλλα πράγματα»; Εξηγεί ο ίδιος: «Το όνομά μου δεν περιλήφθηκε στο ψηφοδέλτιο για τις ευρωεκλογές, διότι, όπως ενημερώθηκα τηλεφωνικά από τον Αρχηγό, μετά από δική μου πρωτοβουλία, λίγες ημέρες πριν ανακοινωθούν τα ονόματα των πρώτων υποψηφίων, η κάθοδός μου δημιουργεί πρόβλημα στην εκλογή παλαιών κομματικών στελεχών, διότι έχω πλεονέκτημα απέναντί τους, λόγω της θέσεώς μου. Οσον αφορά τη μία και μόνο θητεία στο Ευρωκοινοβούλιο, δεν υπήρξε τέτοια συμφωνία. Εάν υπήρχε, θα τη σεβόμουν. Επίσης, δεν υπήρξε προσωπική συνάντηση με αντικείμενο την υποψηφιότητά μου ή μη. Θεωρώ ότι αυτή τη συνάντηση τη δικαιούμουν»...

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου