Τρίτη, Μαΐου 21, 2019

Σιβυλλική δήλωση Αβραμόπουλου: Επιστρέφω Ελλάδα και τίθεμαι στη διάθεση των γεγονότων ΒΙΝΤΕΟ





Στηρίζει Μητσοτάκη «αυτήν την ώρα», λέει ο Αβραμόπουλος


Μια δήλωση που επιδέχεται πολλών ερμηνειών σχετικά με τις όποιες πολιτικές εξελίξεις μπορεί να πυροδοτήσει η 26η Μαΐου έκανε ο ευρωπαίος επίτροπος Δημήτρης Αβραμόπουλος, μόλις έξι ημέρες πριν από τις ευρωεκλογές.

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξη που παραχώρησε το απόγευμα της Δευτέρας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ερωτηθείς για το πολιτικό του μέλλον μετά την ολοκλήρωση της θητείας του στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το φθινόπωρο, ο κ. Αβραμόπουλος τόνισε: «Το μυαλό μου και η καρδιά μου είναι στραμμένα προς την Ελλάδα [..] Από την ώρα που οι πολίτες κρίνουν ότι τους είμαι χρήσιμος για όποιο ρόλο και αποστολή μου αναθέσουν είμαι έτοιμος ν’ ανταποκριθώ, πάντοτε στις τάξεις της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης».


Όπως, μάλιστα, τόνισε, στηρίζει τον Κυριάκο Μητσοτάκη «αυτή την ώρα» και συμπλήρωσε: «Από την άλλη όμως κυριαρχεί πάντοτε το πατριωτικό μου καθήκον».

«Στηρίζω τον Μητσοτάκη αυτή την ώρα, διότι κάνει μια μεγάλη προσπάθεια για να ανοίξει ένα δρόμο και μια προοπτική. Από την άλλη μεριά όμως κυριαρχεί πάντοτε το πατριωτικό μου καθήκον», είναι η ακριβής του δήλωση, η οποία αφήνει περιθώρια για πολλές ερμηνείες όσον αφορά στις εσωκομματικές εξελίξεις, όταν «αυτή η ώρα» περάσει.

«Ναι, θα επιστρέψω», υπογράμμισε στη συνέχεια ο κ. Αβραμόπουλος, ενώ για το τι θα κάνει όταν επιστρέψει, δήλωσε: «Τίθεμαι στη διάθεση των γεγονότων», χωρίς, ωστόσο, να διευκρινίσει ποια θα ήταν αυτά τα «γεγονότα».




Οι φράσεις «στηρίζω τον Μητσοτάκη αυτή την ώρα» και «τίθεμαι στη διάθεση των γεγονότων», έδωσαν τροφή για νέα σενάρια στον εσωκομματικό χάρτη της ΝΔ, αν το εκλογικό αποτέλεσμα της 26ης Μαΐου απέχει αρκετά από τις εκτιμήσεις των δημοσκοπήσεων και τις προσδοκίες της ηγετικής ομάδας της Πειραιώς, όλο το προηγούμενο διάστημα.

Το σχετικό απόσπασμα:









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου