Σάββατο, Αυγούστου 17, 2019

«Η χειρότερη απόφαση της ζωής μου» – Νοσηλεύεται με μόνιμη στύση 2 εβδομάδων μετά από ...





Ο συγγραφέας και στιχουργός Ντάνι Πολάρις, περιγράφει πώς ξεκίνησε η περιπέτεια της υγείας του. «Αποφάσισα να πάρω ένα βιάγκρα πριν πάω σε ένα πάρτι», δήλωσε στο pinknews.


«Γνώρισα έναν νοσοκόμο, με τον οποίο γύρισα στο σπίτι. Μου έκανε μια ένεση στο πέος μου για να ενισχύσει τη στύση μου. «Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;» σκέφτηκα».

Το επόμενο πρωί, ο Πολάρις παρατήρησε ότι είχε ακόμα στύση αλλά δεν ανησύχησε ιδιαίτερα. Εκείνη την ημέρα ήταν το Pride και αποφάσισε να πάει κρύβοντας την ασυνήθιστα μακρόχρονη στύση του.

«Πήγα, με το ψυγείο κρασιού του συγκατοίκου μου να καλύπτει το πeος μου».

Ένα 24ωρο αργότερα όμως, όταν η στύση του ήταν ακόμα εκεί, ο Πολάρις αποφάσισε να καλέσει ασθενοφόρο αφού, όπως λέει, δεν ήταν σε θέση ούτε να περπατήσει από τον πόνο.

«Ήταν η χειρότερη απόφαση της ζωής μου», σχολιάζει τώρα για εκείνη την ένεση..
Στο νοσοκομείο οι γιατροί τον διέγνωσαν με πριαπισμό – δηλαδή με μακρά και μόνιμη στύση που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και μόνιμη βλάβη στο πέος. Προχώρησαν σε επανειλημμένες αφαιμάξεις και του τρύπησαν το πέoς ούτε μία, ούτε δύο, αλλά πέντε φορές ενώ του πέρασαν και μια πλαστική βελόνα στην ουρήθρα χωρίς αναισθησία. Τίποτα από αυτά όμως δεν είχε αποτέλεσμα και οι γιατροί τον υπέβαλαν ακόμη και σε έκτακτη χειρουργική επέμβαση για να μειώσουν την πίεση του αίματος στο μόριό του.
Δυστυχώς για τον Πολάρις, το πρόβλημα δεν έχει αντιμετωπιστεί και ο ίδιος παραμένει κλινήρης στο νοσοκομείο.
«Έχουν περάσει 10 μέρες και ακόμη έχω στύση. Κάποιες μέρες ξυπνάω και κλαίω για το πόσο ηλίθιος ήμουν, για το τι έχασα και για το τι πρόκειται να μου συμβεί», σχολιάζει.
Οι γιατροί λένε πως δίνουν μάχη με τον χρόνο για να σώσουν το πeος του Πολάρις, όπως μεταδίδει η βρετανική Sun. Οι πιο στενοί φίλοι του έχουν ξεκινήσει μια καμπάνια στο GoFundMe προκειμένου να μαζέψουν χρήματα για εναλλακτικές μεθόδους και ψυχοθεραπεία.
«Δεν γνωρίζω πόσο πρόκειται να κοστίσει η θεραπεία για να δουλέψει το πeος μου. Το σεξ είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Γράφω για το σeξ».
Χθες ο Πολάρις ανέβασε μια φωτογραφία στο Instagram, από έναν μικρό περίπατο έξω από το νοσοκομείο, με τη ρόμπα του ασθενή. όπως γράφει, υπάρχει μία μικρή βελτίωση στην εικόνα του πeους του και μπορεί πλέον να ξαναπερπατήσει.
Δραπέτευσα! Δηλαδή επέτρεψαν στην φίλη μου – ψεύτικη υιοθετημένη μου κόρη να με βγάλει έξω για μία βόλτα. Μπορώ να περπατήσω απλά δεν ήθελα να παραπατήσω και να βγουν όλα στη φορά. Μια ριπή ανέμου και το κ@@@@ μου θα ήταν σε κοινή θέα. Είναι ΑΚΟΜΑ σε στύση. Αλλά πολύ πιο μαλακό από ότι ήταν. Ήταν υπέροχο που ήμουν έξω για 15 λεπτά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου