Παρασκευή, Δεκεμβρίου 06, 2019

«Δεν έχω υπογράψει κανένα κείμενο για την ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ»





Γιάννης Παναγιωτούλιας: Δεν υπήρχε καμία συγκατάθεση από εμένα για να συμπεριληφθεί το ονοματεπώνυμό μου στη λίστα με τις 120 προσωπικότητες


«Δεν υπήρχε καμία συγκατάθεση από εμένα για να συμπεριληφθεί το ονοματεπώνυμό μου μου στη εν λόγω λίστα, ούτε έχω υπογράψει κανένα κείμενο που σχετίζεται με την ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε μεταξύ άλλων ο γενικός γραμματέας του δήμου Ελευσίνας, Γιάννης ...Παναγιωτούλιας, σχετικά με το κείμενο που υπογράφουν προσωπικότητες από τον ευρύτερο προοδευτικό χώρο, στηρίζοντας την προσπάθεια μετασχηματισμού του ΣΥΡΙΖΑ και του ανοίγματός του στην κοινωνία.

Συγκεκριμένα, ο κ. Παναγιωτούλιας ανέφερε σε ανάρτησή του στο Facebook: «Σε διάφορα site και εφημερίδες με τίτλο «Κάλεσμα στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ για ένα νέο προοδευτικό μοντέλο διακυβέρνησης με 120 υπογραφές» υπάρχει και το όνομά μου (Παναγιωτούλιας Ιωάννης) ως ένας από 120 υπογράφοντες».

«Θα ήθελα να ενημερώσω πως δεν υπήρχε καμία συγκατάθεση από εμένα για να συμπεριληφθεί το ονοματεπώνυμό μου μου στη εν λόγω λίστα, ούτε έχω υπογράψει κανένα κείμενο που σχετίζεται με την ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε ο γενικός γραμματέας του δήμου Ελευσίνας, επιφυλασσόμενος για «κάθε νόμιμη ενέργεια»:

«Παρακαλούνται οι ανεύθυνο – υπεύθυνοι όπως σταματήσουν την εν γνώση τους διάδοση ψευδών γεγονότων και τους καλώ να αποκαταστήσουν αμέσως την αλήθεια, άλλως θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια».

Η σχετική ανάρτηση:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου