Τετάρτη, Ιανουαρίου 15, 2020

Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό – Σφοδρές αντιδράσεις στα social media





Αντιδράσεις από βουλευτές - Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ


Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει διαφημιστική καμπάνια που φιλοξενείται στο Μετρό της Αθήνας με μεσαιωνικού τύπου προπαγάνδα κατά των αμβλώσεων.

Πρόκειται για πληρωμένη διαφήμιση της Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων Πολυτέκνων που θα φιλοξενείται, σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, 14 ημέρες σε 17 σταθμούς του Μετρό. Οι αφίσες γράφουν: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

Στο κάτω μέρος των αφισών, που βλέπει κανείς στις αποβάθρες των σταθμών, αναγράφεται: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».

Οι επιβάτες αντίκρισαν τις αφίσες στις αποβάθρες του Μετρό το πρωί της Δευτέρας, βάζοντας «φωτιά» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τις οργισμένες αναρτήσεις τους.



Ποιος βρίσκεται πίσω από τη μεσαιωνική προπαγάνδα κατά των αμβλώσεων και ποιος τη χρηματοδοτεί; Τι λέει η Αττικό Μετρό για τη "διαφήμιση" στους σταθμούς της; Δικαίωμα της γυναίκας να ορίζει το σώμα της.
Καταδίκη τώρα από όλους και όλες και απόσυρση

Προβολή εικόνας στο Twitter

18 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό






Η Αττικό Μετρό μας φέρνει τον Μεσαίωνα. Η καμπάνια αυτή είναι βγαλμένη από τις πιο σκοτεινές εποχές της ιστορίας και απειλεί ευθέως το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του σώματος.

Προβολή εικόνας στο Twitter

24 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό


Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Sportime πριν μερικές εβδομάδες, Αττικό Μετρό από σήμερα.
Καλά πάμε.... προς τα πίσω!

Προβολή εικόνας στο TwitterΠροβολή εικόνας στο Twitter

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Μέδουσα Γοργώ


Ποιος βρίσκεται πίσω από τη μεσαιωνική προπαγάνδα κατά των αμβλώσεων και ποιος τη χρηματοδοτεί; Τι λέει η Αττικό Μετρό για τη "διαφήμιση" στους σταθμούς της; Δικαίωμα της γυναίκας να ορίζει το σώμα της.
Καταδίκη τώρα από όλους και όλες και απόσυρση

Προβολή εικόνας στο Twitter

18 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Έντονες είναι οι αντιδράσεις και από βουλευτές και εκπροσώπους κομμάτων με τον εκπρόσωπο Τύπου του Κινήματος Αλλαγής Παύλο Χρηστίδη, να ζητά εξηγήσεις:
Ανάρτηση έκανε και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς υπενθυμίζοντας την ομοιότητα της αφίσας με το πρωτοσέλιδο της αθλητικής εφημερίδας SportDay στις 29 Δεκεμβρίου κατά των αμβλώσεων:

Μετά την «ημέρα του Αγέννητου παιδιού» και το πρωτοσέλιδο αθλητικής εφημερίδας κατά των αμβλώσεων, τώρα & μέσα στο μετρό κάνουν την εμφάνιση τους προπαγανδιστικές αφίσες που επιχειρούν να καταστρατηγήσουν ένα νομοθετημένο γυναικείο δικαίωμα. Απαράδεκτο.

Προβολή εικόνας στο Twitter

93 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό


Η Ελλάδα του μεσονυχτίου που θέλει να δημιουργήσει ο @kmitsotakis καταστρατηγώντας τα ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν είναι αφίσα του μεσαίωνα, αλλά αφίσα στο μετρό Αθήνας του 2020.

Προβολή εικόνας στο Twitter

15 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Σημειώνεται πως ο φορέας που είναι υπεύθυνος για την αφίσα τοποθετείται ανοιχτά κατά των αμβλώσεων με άρθρα και δημοσιεύσεις, μεταξύ των οποίων ένα με τίτλο «Η άμβλωση ήταν η κύρια αιτία θανάτου μέσα στο 2019».
Η αντίδραση της ΣΤΑΣΥ
Κύκλοι της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν στο Altsantiri.gr, ότι ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με το περιεχόμενο μιας διαφήμισης δεν μπορεί να την απαγορεύσει παρά μόνο αν προκαλεί ή προσβάλλει το δημόσιο αίσθημα. Όπως επισημαίνουν, για τη συγκεκριμένη διαφήμιση κρίθηκε ότι δεν το προσβάλλει καθώς δεν αναφέρεται ευθέως στις αμβλώσεις, δεν υπάρχει δηλαδή στην αφίσα ξεκάθαρα αναφορά.
Οι ίδιοι κύκλοι σημειώνουν ότι ανάλογες αντιδράσεις υπήρξαν και στο παρελθόν με αφίσες τόσο του Pride όσο και του κινήματος των vegan. Τότε είχε κριθεί ότι δεν προκαλούν κι έτσι παρά τις αντιδράσεις παρέμειναν στα διαφημιστικά ταμπλό, συμπληρώνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου