Τρίτη, Ιανουαρίου 28, 2020

Το νέο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο της Toyota εξασφαλίζει αυτονομία 500 χλμ





Η toyota με τη δεύτερη γενιά του Μirai, που θα δούμε να κυκλοφορεί στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2020, ευελπιστεί να προσεκλύσει ακόμη περισσότερους πελάτες πίσω
από το τιμόνι ενός υδρογονοκίνητου μοντέλου, που έχει ως βασικό μειονέκτημα το ελλιπές δίκτυο ανεφοδιασμού – ακόμη και στην Ευρώπη. Η Toyota με την χαραυγή της νέας δεκαετίας λανσάρει τη νέα γενιά του Mirai, που πατάει στη γνώριμη συνταγή των κυψελών καυσίμου. Συγκεκριμένα, το ιαπωνικό μοντέλο εκπέμπει από την εξάτμιση του μόνο νερό!


Είναι το μοντέλο που με την αρωγή των κυψελών καυσίμου μετατρέπει το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα. Η νέα γενιά δείχνει εντελώς διαφοροποιημένη σχεδιαστικά από την προηγούμενη, που όντως, είχε τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες, σε πολλές περιπτώσεις λίγο εκκεντρικές και όχι και τόσο αποδεκτές. Ειδικότερα, η επερχόμενη γενιά δείχνει πιο εντυπωσιακή, ακολουθεί την σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής φίρμας ενώ μεγάλωσε και σε διαστάσεις. Συγκεκριμένα, το ιαπωνικό μοντέλο άγγιξε σε μήκος τα 4,9 μέτρα, το πλάτος τα 1,88 μέτρα ενώ, το ύψος τα 1,47 μέτρα, με το μεταξόνιο να φλερτάρει σχεδόν τα τρία μέτρα! Συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο διακρίνεται από το πιο μακρύ καπό, τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και τις λείες επιφάνειες στο πλάι.

Επίσης, πατάει σε 20 ιντσών ζάντες. Άνετο, πιο πολυτελές και πλούσιο τεχνολογικά είναι και το εσωτερικό του , με τον οδηγό να ποντάρει στην ενημέρωση του στην μεγάλη οθόνη των 12,3 ιντσών, μέσω του συστήματος πολυμέσων του προσφέρει το ιαπωνικό μοντέλο. Πλέον, η Toyota αναφέρει, ότι, το νέο μοντέλο είναι πενταθέσιο – αντί για τετραθέσιο της πρώτης γενιάς.

Στο σημείο αιχμής του, που είναι οι επιδόσεις του, η Τoyota αναφέρει ότι, το νέο Mirai προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία έως 30%. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στις τρεις δεξαμενές υδρογόνου και το πλήρως ανασχεδιασμένο σύστημα κυψελών καυσίμου. Όσον αφορά το γέμισμα αυτό επιτυγχάνεται μέσα σε 3 λεπτά. Η κίνηση του βασίζεται στην ηλεκτροκίνητη – μετά την μετατροπή του υδρογόνου σε ηλεκτρισμό – με τον αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 154 ίππους και 335 Nm ροπής. Συγκεκριμένα, οι δεξαμενές υδρογόνου φουλάρουν με 122 λίτρα και προσφέρουν αυτονομία 500 χλμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου