Σάββατο, Ιουλίου 11, 2020

«Ένιωσα την ευλογία της ζωής μου» – Πώς πέρασε τα γενέθλιά του ο Κυμπουρόπουλος



«Μια μοναδική ημέρα πλασμένη από αγάπη»


Με καλούς φίλους και την οικογένειά του πέρασε τα γενέθλιά του ο ευρωβουλευτής της ΝΔΣτέλιος Κυμπουρόπουλος., τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «μέσα σε λίγες ώρες ένιωσα την ευλογία της ζωής μου!».

Σε ανάρτησή του στο Facebook, ο κ. Κυμπουρόπουλος, έγραψε λίγα λόγια για τα γενέθλιά του, ενώ δημοσίευε και σχετικές φωτογραφίες.

«Σταματάμε να μετράμε τα χρόνια όσο μεγαλώνουμε; Γενέθλια για εμένα εχθές… 35 καλοκαίρια μέτρησα σε ένα κερί, με μια ευχή (δεν θα την αποκαλύψω!). Πίσω από αυτό το κομψοτέχνημα που περιγράφει τη ζωή μου πολύ έξυπνα, υπάρχει πολλή αγάπη και επιμέλεια. Υπάρχει στήριξη. Υπάρχουν φίλοι. Υπάρχει οικογένεια, αυτή που μου έδωσε τα φώτα αλλά και η νέα που δίνει την ενέργεια για να φωτίζω! Μέσα σε λίγες ώρες ένιωσα την ευλογία της ζωής μου! Αν ξεκινήσω τα ευχαριστώ θα χαθώ σε ένα σεντόνι δημοσίευσης. Για αυτό θα μείνω μόνο στο ευχαριστώ την Ada’s Little Kitchen γιατί χωρίς να με ξέρει “μπήκε στα παπούτσια μου”, ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που ήταν εδώ μαζί μου είτε σωματικά είτε νοητά και τέλος ευχαριστώ όλους εσάς που μου ευχηθήκατε από καρδιάς και ας μην έχουμε γνωριστεί ποτέ ακόμα! Μια μοναδική ημέρα πλασμένη από αγάπη…», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Η σχετική ανάρτηση:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου