Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 23, 2020

Καρδίτσα: Κορυφώνεται η αγωνία για την τύχη της 43χρονης φαρμακοποιού - Νέα βίντεο από τα drone της ΕΜΑΚ








Πυροσβεστική και ΕΜΑΚ "χτενίζουν" την περιοχή της Καρδίτσας για τον εντοπισμό της άτυχης κοπέλας


Συνεχίζεται το θρίλερ στην Καρδίτσα, με την αγνοούμενη 43χρονη φαρμακοποιό, η οποία ...παρασύρθηκε από τον ποταμό Πάμισο το βράδυ της Παρασκευής, συνέπεια της κακοκαιρίας Ιανός.



Οι έρευνες από την Πυροσβεστική και τις ομάδες της ΕΜΑΚ βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ γίνεται και ανίχνευση στοιχείων από ειδικά drones που πετούν πάνω από την περιοχή.








Καρδίτσα - Συγκλονίζει η μητέρα της 43χρονης φαρμακοποιού: Δεν την είχε προειδοποιήσει κανείς

Κορυφώνεται η αγωνία για την 43χρονη φαρμακοποιό, από το Μουζάκι Καρδίτσας.

Το αυτοκίνητο της αγνοούμενης γυναίκας που παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά του Πάμισου ποταμού, εντοπίστηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 19 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να έχει βρεθεί ακόμη η οδηγός.



Η μητέρα της 40χρονης φαρμακοποιού, έκανε έκκληση μέσω της εκπομπής "Αλήθειες με τη Ζήνα", να βοηθήσει όποιος μπορεί ώστε να βρεθεί η κόρη της.

"Ζούμε ώρες τραγικής αγωνίας γιατί ψάχνουμε κάτω από πέτρες, φερτά υλικά, κορμούς δέντρων με τόνους λάσπη και δε φτάνει αυτό… έχουμε και τα ανεύθυνα σενάρια, με διάφορους ισχυρισμούς χωρίς να ξέρουν τι λένε. Αυτή τη στιγμή προέχει να βρούμε το παιδί μου. Τις ευθύνες θα τις αναζητήσουμε αργότερα", είπε η μητέρα της αγνοούμενης.

"Το σπίτι μας απέχει 250-300 μέτρα. Έβρεχε και κόπηκε το ρεύμα. Της είπα αφού βρέχει και δεν έχει ρεύμα, έλα στο σπίτι και μου είπε 'μαμά περιμένω μια παραγγελία για φάρμακα. Αν με βρουν κλειστή θα τα αφήσουν στη βροχή και θα χαλάσουν. Έμεινε μέσα περιμένοντας. Δεν είχε καμία ενημέρωση από πουθενά. Δεν είχα ρεύμα τηλεόραση, ούτε επικοινωνία μπορούσαμε να έχουμε. Όταν εκκενώθηκε το κέντρο υγείας, θα μπορούσε να της πει κάποιος, ή να έκλειναν τον δρόμο με βαριά οχήματα ώστε να μην μπορεί να περάσει κανείς" πρόσθεσε η μητέρα της φαρμακοποιού.



"Αυτό είναι το παράπονό μου ότι δεν ενημερώθηκε από πουθενά, νόμιζε ότι ήταν μια απλή βροχή. Όταν πήγε εννιά και μισή και δεν είχε επιστρέψει, πήγα στο φαρμακείο, ήταν κλειστό και το αυτοκίνητο έλειπε. Ρώτησα αν ήξερε κανείς τίποτα και μου είπαν ότι πριν από λίγο είχε πέσει ένα αυτοκίνητο στο ποτάμι, χωρίς να ξέρουν ποιο αυτοκίνητο ήταν. Το παιδί μου πήγε αβοήθητο, χωρίς καμία προειδοποίηση".

"Έχω τόσο θυμό που ενώ αγνοείται το παιδί μου ακόμα, προσπαθούν να του επιρρίψουν τις ευθύνες ότι της έκαναν νόημα να μην πάει στον δρόμο… κι εκείνη δεν κατάλαβε" λέει η μητέρα της φαρμακοποιού και καταλήγει λέγοντας "το ένστικτό μου δε με αφήνει να μην χάσω τις ελπίδες μου, γιατί ούτε θέλω, ούτε μπορώ να το διαχειριστώ αυτό. Θέλω να τη βρούμε".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου