Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2020

Γιώργος Μαυρίδης: Από δω και στο εξής όποιος με πει ψεύτη ή παίξει με την ηθική μου, θα βγαίνω να μιλάω





Για την περιπέτεια και την κράτησή του στο Μεξικό μίλησε, παρουσία της δικηγόρου του, στην εκπομπή «Έλα Χαμογέλα» του Open ο παρουσιαστής και tattoo artist.

Ο Γιώργος Μαυρίδης μίλησε για την «ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα» στην οποία κρατήθηκε και έδειξε στο πλατό τη φωτογραφία που κατάφερε να βγάλει για να αποδείξει τα λεγόμενά του για τα όσα έγιναν στο Μεξικό.

«Το θέμα δεν έληξε όπως θα ήθελα και γι'αυτό αποφάσισα να βγω με τη δικηγόρο μου, για να πούμε και από νομικής πλευράς την ιστορία μου.Είμαστε μία ομάδα τεσσάρων ανθρώπων, που αποφάσισε να κάνει ένα ταξίδι στο Μεξικό. Έχω έναν φίλο, που θα μας φιλοξενούσε στο σπίτι του, στο Μοντερέι. Το ένα παιδί στην ομάδα μου, έχει συγγενείς. Πηγαίναμε πολύ οργανωμένα, οπότε δεν βάλαμε κάποιο ξενοδοχείο για να μείνουμε», είπε εξηγώντας για την απόφασή του να μιλήσει στην εκπομπή για όσα συνέβησαν.

«Διαζευκτικά μπορείς είτε να δηλώσεις ένα ξενοδοχείο είτε ένα σπίτι, όπου θα μείνεις», διευκρίνισε η δικηγόρος του.

Ο Γιώργος Μαυρίδης περιέγραψε όσα ακολούθησαν στο αεροδρόμιο, όπου το πρόβλημα δημιουργήθηκε, γιατί δεν είχε δηλωθεί ξενοδοχείο. Μετά τις ερωτήσεις που δέχτηκαν από την υπεύθυνη, τους κάλεσαν σε μία αίθουσα όπου θα έδιναν συνέντευξη για να δηλώσουν τον σκοπό της επίσκεψής τους στη χώρα.

Οι δύο από την ομάδα έδωσαν τις πληροφορίες που τους ζητήθηκαν, ενώ ο ίδιος και ο τέταρτος της ομάδας δεν πέρασαν από έλεγχο, με όσα ακολούθησαν να τους αφήνουν άφωνους, καθώς δεν ένιωθαν ότι έχουν κάνει κάτι.

Σε έντονο ύφος, ο Γιώργος Μαυρίδης σημείωσε, μεταξύ άλλων: «έχω επιτρέψει πολλές φορές να με αποκαλέσει κάποιος ψεύτη και δεν βγήκα να απαντήσω. Από δω και στο εξής όποιος με πει ψεύτη ή παίξει με την ηθική μου, θα βγαίνω να μιλάω».

«Δεν μίλησα σε κανένα άσχημα» ξεκαθάρισε ακόμα από νωρίς, στα λεγόμενα του, ο Γιώργος Μαυρίδης εκφράζοντας την έντονη ενόχληση του για όσα μη αναληθή διαδόθηκαν τα τελευταία 24ωρα. «Συνειδητοποιούσα και καταλάβαινα ότι περνούσα μια κατάσταση κρατητηρίου μέχρι να μου δοθεί η ευκαιρία να μιλήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου