Πέμπτη, Φεβρουαρίου 06, 2014

''ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΓΟΥΝΤΙ ΔΕΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ! ''



Την αμέριστη υποστήριξη του στον θετό του πατέρα Woody Allen προσέφερε ο Moses Farrow διαψεύδοντας την αδερφή του Dylan Farrow, που κατηγόρησε τον διάσημο Αμερικανό σκηνοθέτη ότι την βίασε σε ηλικία 7 ετών...
Σε ανοιχτή επιστολή που έστειλε η Dylan στους New York Times είχε περιγράψει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τις εφιαλτικές στιγμές που υποστηρίζει ότι έζησε, σοκάροντας την παγκόσμια κοινή γνωμη.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό People, o Moses Farrow είπε : «Φυσικά και ο Woody δεν κακοποίησε την αδερφή μου!». Μιλώντας για την σχέση της Dylan με τον Allen είπε: «Η αδερφή μου λάτρευε τον Allen και ανυπομονούσε να τον δει, όταν εκείνος την επισκεπτόταν. Ποτέ δεν κρύφτηκε απο εκείνον μέχρι τη στιγμή που η μητέρα μας δημιούργησε ένα κλίμα φόβου και μίσους για εκείνον!». Όπως υποστηρίζει ο 36χρονος σήμερα Moses, το ένα από τα δύο παιδιά της Mia Farrow και του διάσημου Αμερικανού σκηνοθέτη, στο σπίτι πάντα υπήρχαν πολλοί άνθρωποι και ποτέ ο πατέρας του και η αδερφή του δεν ήταν μόνοι τους σε ιδιωτικούς χώρους.

«Δεν γνωρίζω αν η αδερφή μου στα αλήθεια πιστεύει ότι κακοποιήθηκε ή αν προσπαθεί να ευχαριστήσει την μητέρα της. Το να ευχαριστείς την μητέρα μας είναι ένα πολύ δυνατό κίνητρο για να κάνεις κάτι τέτοιο, γιατί όταν βρίσκεσαι "απέναντι" της είναι πραγματικά τρομερό...» είπε ο Moses Farrow για την θετή μητέρα του.

Ο Moses Farrow ο οποίος δεν κρατάει πλέον επαφή με την Mia Farrow, είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξη του ότι η ζωή μαζί με την θετή του μητέρα ήταν μία συνεχής «πλύση εγκεφάλου».

Από την άλλη μεριά, η Mia Farrow αρνείται ότι «δασκάλεψε» κόρη της, την ίδια στιγμή που η Dylan δηλώνει: «Οι μνήμες μου είναι αληθινές και είναι δικές μου. Και θα ζήσω με αυτές το υπόλοιπο της ζωής μου. H Mia ποτέ δεν "φύτεψε" λανθασμένες μνήμες στο μυαλό μου. Οι μνήμες είναι δικές μου. Τα θυμάμαι όλα!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου